"עונש מוות למחבלים זו לא מילה גסה" הסלבס מגיבים לגל הפיגועים

"עונש מוות למחבלים זו לא מילה גסה" הסלבס מגיבים לגל הפיגועים

"עד מתי נמשיך להיטבח במדינה שלנו" | "נהגתי בלחץ, הסתכלתי לכל כיוון דמיינתי את הגרוע מכל" | "פחד וכאב גדול" | הסלבס מגיבים לגל הפיגועים

"עונש מוות למחבלים- לא מילה גסה"| הסלבס מגיבים
  (צילום: מיכה לובטון)

בעקבות גל הפיגועים שפקד את מדינת ישראל בשבוע האחרון וגבה את חייהם של 11 אנשים, מפורסמים המדינה מגיבים ומשתפים בתחושות שלהם.

השחקן ישראל אטיאס כתב: "מציאות קשה ובלתי נתפסת. כל אחד מאיתנו שגדל במדינה נמצא בפוסט טראומה. עד מתי?! שמעתי שיחה של חבר שלי והבן שלו נמצא במצב נפשי לא פשוט, פחד אוחז בו. תחבקו ותחזקו את הסביבה ואתכם. ותזכרו היטב: "העיקר לא לפחד כלל".

(צילום מסך אינסטגרם)

הזמרת והשחקנית, אנה זק: "אין מילים שיכולות לתאר את הכאב. יום אחרי יום שהלבבות שלנו נשברים לרסיסים. הלוואי שיגיע היום בו לא נחיה כאן בפחד הנוראי הזה".

הזמרת אגם בוחבוט שיתפה בתחושותיה: "לפתוח את הטלפון אחרי הצגה לעוד פיגוע מזעזע. בלתי נתפס שזאת המציאות שאנחנו חיים בה. מכעיס ומתסכל ושובר את הלב. שולחת חיזוקים למשפחות שאיבדו את היקרים להם ומתפללת לימים טובים יותר".

הדוגמנית טיטי איינאו: "לפני כמה ימים חגגתי יום הולדת עליה לארץ, כן אני חיה כאן 19 שנים מדהימות ואני חייבת לציין שעכשיו אני פוחדת להסתובב ברחובות של המדינה שלי. המדינה שכל יהודי אמור להרגיש בה הכי בטוח בעולם כי אין לנו ארץ אחרת! עונש מוות למחבלים זו לא מילה גסה! לגרש משפחות מחבלים!".

(צילום מסך אינסטגרם)

הזמר אליעד נחום: "עד מתי נמשיך להיטבח במדינה שלנו כאילו חיי אדם הם כלום ושום דבר".

תקווה גדעון: "לא מוצאת את המילים. רק פחד וכאב גדול. מציאות שאני מסרבת לקבל!!! הלב שלי לא עומד בזה".

אורטל עמר כתבה: "לקחתי את תו בבוקר לגן. הרגשתי פחד באור יום. נהגתי בלחץ, הסתכלתי לכל כיוון דמיינתי את הגרוע מכל. דמיונות שגורמים לך לחשוב שהשתגעת אבל לא, זו המציאות".

(צילום מסך אינסטגרם)

סטטיק כתב: "לא להאמין שבדיוק היינו על הבמה בירושלים ושימחנו חיילים של גולני, בלי לדעת שכמה עשרות קילומטרים מאיתנו רוצחים את אחים שלנו. תקופה חשוכה. דברים צריכים להשתנות".

מעיין אדם שיתפה: "נולדתי באינתיפאדה הראשונה ואבא שלי שר לי מאז שאני קטנה "שזו תהיה המלחמה האחרונה". אני כבר ילדה גדולה וזה לא נגמר. מרסק".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
עצוב ...
פנינה | 01-04-2022 12:11
עצוב