שעה קלה אחרי הפיגוע הקשה, ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, מגיב לגל הטרור וקורא לממשלה לפעול להשבת הביטחון.
"ערב עצוב וקשה מאוד. ישראל בעיצומו של גל טרור מסוכן שלא ראינו שנים רבות. אני שולח תנחומים למשפחות הנרצחים ומתפלל לרפואת הפצועים."
"מחזק את כוחות הביטחון וההצלה שנמצאים בשטח. חייבים לפעול בנחישות כדי להחזיר לאזרחי ישראל את השקט והביטחון."

פיגוע| צילום: זירת הפיגוע בבני ברק (שימוש לפי סעיף 27 א)
לפני זמן קצר עדכנה לשכת ראש הממשלה נפתלי בנט, כי בשעה 22:00 תכונס התייעצות ביטחונית בהשתתפות שר הביטחון, השר לביטחון פנים, הרמטכ"ל, ראש השב"כ, מפכ"ל המשטרה וגורמים נוספים.
"המחבל כיוון אלי את הנשק והיה לו מעצור"
תגובות
חלאס ביבי, תפסיק לשחק לביביסטים במוח, אתה כישלון, תעוף, שלא נראה אותך.