אחרי שנה וחצי: האיש הקטן מהרדיו חוזר לגלי צה"ל - סרוגים

אחרי שנה וחצי: האיש הקטן מהרדיו חוזר לגלי צה"ל

אחרי הפסקה של כשנה וחצי, יואב קוטנר חוזר לאולפן גלי צה"ל עם תכנית ג'אם שבועית בה יתארחו אמנים צעירים וותיקים. בגלגלצ יקבל השדרן קוואמי רצועה יומית בכל יום בשעה 21:00

אחרי שנה וחצי: האיש הקטן מהרדיו חוזר לגלי צה"ל
  צילום: סילאן דלאל

האיש הקטן מהרדיו חוזר לגלי צה"ל: אחרי הפסקה של כשנה וחצי, יואב קוטנר והג'אם חוזרים עם הופעות חיות של אומנים ישראלים בולטים.

קוטנר (67) הוא שדרן מוזיקה ועורך מוזיקלי מהוותיקים בגלי צה"ל וברדיו הישראלי בכלל. לפני כשנה שיתף את המאזינים שהוא יוצא להפסקה בשל התמודדות שלו עם מחלת הסרטן בה לקה.

עוד באותו נושא

ברנז'ה: מהכנסת למחלקת הדיגיטל של גלי צה"ל

וכעת הוא חוזר לרצועה שבועית בימי חמישי בצהריים בה יארח אמנים לג'אם שבועי עם כל מה שחדש ומעניין במוזיקה הישראלית.

החידוש הנוסף הוא שהפעם התכנית גם תצולם והוידאו יעלה למדיות הדיגיטליות של גלי צה"ל.

למתעניינים: בג׳אם הראשון יארח קוטנר את הרכב WC. ההרכב הצעיר שהוקם בשנת 2016 מייצר מוזיקת רוק-אלקטרוני שעוטפת טקסטים בועטים.

קוואמי ברצועת הערב של גלגלצ

בתוך כך  שינויים גם בלוח השידורים של גלגלצ. שדרן הרדיו והמוזיקאי, קוואמי, יחל לשדר החל מיום א' הקרוב תכנית מוזיקה יומית חדשה בגלגלצ, בימי א'-ד' ב21:00.

קוואמי היה ממייסדי שתיים מתכניות הדגל של גלגלצ. ב״עסק שחור״, לצד לירון תאני, בלט בסגנון הנחיה בועט, הומורוסיטי וייחודי, שם גם נולד הכינוי "קוואמי דה לה פוקס". התכנית חתומה על חשיפתם של רבים מאמני ההיפ הופ בישראל ונחשבה בעיני רבים לבמה המרכזית לקידום הז'אנר באותן שנים.

תכניתם של יואב קוטנר ואורלי יניב, עוברת למתכונת שבועית ותשודר החל מהשבוע הבא ביום ב', מ-22:00 עד 24:00. התכנית תמשיך להביא מעולמם המוזיקלי של אגדות הרדיו, שדורות של מאזינים ומוזיקאים התחנכו על ברכיהם.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו