יום אחרי הפיגוע: בחדרה מנסים לחזור לשגרה - סרוגים

יום אחרי הפיגוע: בחדרה מנסים לחזור לשגרה

יום לאחר הפיגוע שהתרחש בחדרה, העיר מנציחה את הנרצחים ומתגברת כוחות: "״הלב שלנו הבוקר עם המשפחות השכולות שאיבדו את יקיריהם אמש בפיגוע הקשה ואנו שולחים ברכת החלמה מהירה לפצועים"

יום אחרי הפיגוע: בחדרה מנסים לחזור לשגרה
  (צילום: דוברות חדרה)

בוקר לאחר הפיגוע המחריד שהתרחש בחדרה, העיר מנסה לחזור לשגרה.

עיריית חדרה פתחה הבוקר את מוסדות החינוך וגני הילדים באכיפה מוגברת של כל כוחות השיטור והפיקוח העירוניים. משטרת ישראל מתגברת את הנוכחות המשטרתית במקומות המרכזיים בעיר כדי להחזיר את תחושת הביטחון.

(צילום: דוברות חדרה)

עיריית חדרה מפעילה קו סיוע המאויש על ידי פסיכולוגים ועובדים סוציאליים מהשירות הפסיכולוגי ואגף הרווחה לתת מענה לתושבים החשים חרדה בין השעות 8:00-15:00 במספרים 04-6303236 | 04-3606667 ומהשעה 15:00 במוקד העירוני 106.

בדיון משותף עם הנהלת המחוז במשרד החינוך הונחו הצוותים החינוכיים לפתוח את היום בשיח חינוכי עם התלמידים והתלמידות להפגת חששות ועידוד רוחם. זה זמן חשוב להעברת מסרים מחזקים ומאוזנים.

(צילום: דוברות חדרה)

מ״מ ראש העיר בפועל, ניר בן חיים: ״הלב שלנו הבוקר עם המשפחות השכולות שאיבדו את יקיריהם אמש בפיגוע הקשה ואנו שולחים ברכת החלמה מהירה לפצועים".

"תגברנו הבוקר את כוחות הביטחון במוסדות החינוך, גני הילדים ובמקומות המרכזיים בעיר כדי להחזיר לתושבי חדרה את תחושת הביטחון. חדרה חזקה ביחד״.

הנהגת העיר חדרה ועובדיה התאספו הבוקר להדלקת נרות זיכרון לזכרם של לוחמי משמר הגבול שנפלו אמש בפיגוע הקשה בחדרה: רש"ט יזן פלאח מכסרא-סמיע ורש"ט שיראל אבוקרט מנתניה. "הלוחמים הגנו בגופם על תושבי העיר והצילו נפשות רבות".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
הרבי
נועם | 28-03-2022 13:42
הרבי מלובביץ' ישו