"בנגב מתכנסים מנהיגים והעם שלנו נרצח ברחובות" - סרוגים

"בנגב מתכנסים מנהיגים והעם שלנו נרצח ברחובות"

חברי האופוזיציה תוקפים את הממשלה על רקע הפיגוע בחדרה, זאת בדיוק כשלפיד נפגש עם שרי החוץ בפסגת הנגב: "הדיבורים המדיניים וההתקרבות לטרוריסט אבו מאזן, מתדלקים את הטרור"

"בנגב מתכנסים מנהיגים והעם שלנו נרצח ברחובות"
  צילום: דוברות המשטרה

המערכת הפוליטית סוערת בעקבות הפיגוע הקטלני בחדרה, שמקשרים את האירוע הקשה עם כינוס שרי החוץ בשדה בוקר.

ח"כ שלמה קרעי, הליכוד: "הדיבורים המדיניים וההתקרבות לטרוריסט אבו מאזן, מתדלקים את הטרור. בנגב מתכנסים מנהיגים מנותקים ומדברים על אלימות המתנחלים והעם שלנו נרצח ברחובות העיר. החלמה מהירה לפצועים בפיגוע הנורא ויישר כוח ענק לשוטרים שקפצו מהמסעדה להציל. זה מפחיד לאן חזרנו. מחבלים חמושים ברחובות ישראל."

ח"כ איתמר בן גביר (יו"ר עוצמה יהודית) מסר בתגובה לפיגוע הקשה בחדרה: "דם יהודי אינו הפקר. עוד פיגוע ועוד פיגוע והלב נחמץ וכבר לא יכול להכיל את כמויות הצער והחורבן. אמרנו והזהרנו, ממשלה שתלויה בתנועה האיסלמית סופה לפגוע קשות בביטחון המדינה וזה קורה".

ח"כ בן גביר הוסיף: "הממשלה הופכת את בטחון תושבי המדינה והמשילות למרמס. ניהול המדינה גדול על בנט. לך"!

ח"כ קטי שטרית (הליכוד): "פיגוע רודף פיגוע. עוד לא התאוששנו מהפיגוע המזעזע בבאר שבע והערב עוד פיגוע מחריד בלב חדרה. לצערי הטרור מרים את ראשו ומחזיר אותנו למציאות איומה ועצובה מאוד."

ח"כ ניר ברקת (הליכוד) הגיב לפיגוע וקרא לממשלה לשנות את מדיניות רישיון הנשק לאזרחים: ״התמונות מהפיגוע הרצחני בחדרה מזעזעות. אני קורא לאזרחים בעלי רישיון לשאת את נשקם, לחתור למגע ולנטרל מיד כל מחבל. המשטרה לבדה לא תוכל להתמודד מול האיומים הרבים, ולכן על האזרחים לשאת בנטל ההגנה. על הממשלה לשנות מדיניות ובמקום למנוע – לאפשר ליוצאי יחידות קרביות לקבל מיד רישיון להחזיק בנשק, כדי לנטרל כמה שיותר מהר כל פיגוע. על כל מחבל מתועב שינסה לרצוח יהודים – לדעת שדמו בראשו״

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
הנוכל
אחד העם | 27-03-2022 21:47
הנוכל הסרוג הגנב התאהב בנגב[בכל זאת השקיע שם 53 מיליארד מהכסף שלנו]
2
המחבלים קבלו אור...
יוסל | 27-03-2022 21:49
המחבלים קבלו אור ירוק ממנסור עבאס ראש הממשלה החליפי. המוקיון חרבנט לא יכול להגיב כי הוא רוצה לשמור על הכסא והארמון ברעננה.
3
בנגב מתכנסים מנהיגים?
אליצפן | 27-03-2022 21:49
בנגב מתכנסים מנהיגים? או שמא ,בנגב מתכנסים גנבים?
בנט ולפיד וממשלתם
בנט וממשלתו | 27-03-2022 22:48
בנט לפיד ליברמן מתן כהנא ויתר חבריהם לקואליציה,הם חדרה בלי ד
, במקום...
תושב חדרה | 27-03-2022 22:25
, במקום לגלות סולידאריות בין היהודים בשעה קשה - הקיצונים אצלם ואצלינו חוגגים ורוקדים על הדם. הפיסגה בנגב נועדה ליצור ברית נגד איראן. למה לתקוף את הפיסגה במקום לתקוף את המחבלים ? מה החוכמה בזה ?
4
בנט מטןמטמם יחד...
שוקו | 28-03-2022 1:41
בנט מטןמטמם יחד עם השמאל שלו הרס את המדינה העיקר יושב בכסא לא מעניין אותו כלום
5
אין להתפלא על...
מוסקו | 28-03-2022 14:16
אין להתפלא על קרעי ובן גביר הרוקדים ולס על הדם. מתאים להם. אבל ישנם כאן גם כאלה שאמנם יודעים לרקוד (כמו שנאמר: עיוורים ופיסחים) אבל יודעים יפה לנבל את פיותיהם על ממשלה שממש רק התחילה לעשות סדר בתהו ובוהו שהשאיר נתניהו אחריו ומאשימים אותה בכל. אלה הם הטיפשים במיוחד ומפליא שצרחניות הליכוד טרם פתחו את פיהן.