החמרה דרמטית במצבו של שרון: סכנה מידית לחייו - סרוגים

החמרה דרמטית במצבו של שרון: סכנה מידית לחייו

החמרה דרמטית נרשמה בשעות האחרונות במצבו של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון. מהמרכז הרפואי שיבא בתל השומר, שם מאושפז שרון, נמסר כי מצבו מוגדר אנוש

החמרה דרמטית במצבו של שרון: סכנה מידית לחייו
  ראש-הממשלה לשעבר, אריאל שרון. נלחם על חייו (צילום: פלאש 90)

החמרה דרמטית נרשמה בשעות האחרונות במצבו של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון. שבוע לאחר שדווח על הידרדרות במצבו, נרשמת החמרה נוספת שמסכנת את חייו.

מהמרכז הרפואי שיבא בתל השומר, שם מאושפז שרון, נמסר כי מצבו מוגדר אנוש.

משפחתו של אריק שרון שוהה כל העת לצידו.

בסוף השבוע שעבר הודיע מנהל המרכז הרפואי שיבא בתל השומר, פרופ' זאב רוטשטיין, כי מצבו של שרון בן ה-85 הידרדר עוד יותר. קודם-לכן, עדכן רוטשטיין עוד כי בימים האחרונים חלה הידרדרות במצבו של שרון. "אנחנו צופים בירידה בתפקוד של מספר איברים שהם חיוניים לחיים ולחייו".

הפרופ' זאב רוטשטיין אמר כי שרון הוא "גבר שבגברים", וציין כי יצא בעבר ממצבים קשים.

כשנשאל על הסיכוי לשיפור במצבו של אריק שרון, השיב רוטשטיין: "אני לא יכול להיות נביא, התחושה של הרופאים המטפלים בו וגם של המשפחה, ובעיקר הבנים, התחושה של כולנו היא שיש שינוי לרעה. התחושה של כולם היא שההידרדרות הזאת רצינית מאוד".

מקורבים למשפחת שרון סיפרו כי בניו של ראש-הממשלה, עמרי וגלעד, מתכוננים לפרידה מאביהם. "למרבה הצער, הם מבינים שזה הסוף, שאלה השעות או הימים האחרונים של אריק. זה קשה. שמונה שנים התחמקנו מהרגע הזה ועכשיו הוא מגיע ואי אפשר להימלט ממנו", צוטט אחד ממכרי המשפחה ב-ynet.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
שימו לב לטוקבקים:
כתום חיוור | 10-01-2014 12:21
ב lyenet כל כך שקוף שהם מסננים תגובות המבקרות את המנוול. אבל באתר הקולגות - ערוץ 7 - סותמים לצופים את הפה - אין אפשרות להגיב, משל היה מדובר ברב גדול דוגמת הרב עובדיה.