מפזרת את הערפל

שקד על עתידה הפוליטי: "רואה את עצמי בימינה"

בכנס באוניברסיטת רייכמן אמרה שרת הפנים אילת שקד על עתידה הפוליטי: "אני רואה את עצמי בימינה, אני חושבת שאנחנו עושים עבודה נהדרת"

שקד על עתידה הפוליטי: "רואה את עצמי בימינה"
צילום: (צילום: רועי אלימה/פלאש90)

באוניברסיטת רייכמן (הבין התחומי) מתקיים היום 'יום הדמוקרטיה', במסגרתו משתתפים שרים, חברי כנסת ומשפטנים. שרת הפנים איילת שקד התראיינה ב'אחד על אחד' עם ד"ר חיים וייצמן, מרצה באוניברסיטה והתייחסה לסוגיית הפליטים האוקראינים, הפיגוע בבאר שבע ועתידה הפוליטי.

ד"ר חיים וייצמן שאל אותה על סוגיית הביטחון בנגב: יש מליציות יהודיות שמתארגנות בנגב.

שקד: "לא זה לא מליציות יהודיות, זה משמר אזרחי, אני דיברתי עם מי שמארגן את זה, זו יוזמה מבורכת. אני דיברתי עם המשרד לבטחון פנים שהם ישתלבו במשמר האזרחי.

וייצמן: למה המשטרה לא אוהבת את זה?

שקד: יש פער ברצונות, אנחנו נסדר את זה

שקד ימינה
שקד ימינה| צילום: שקד: "אני נשארת בימינה", מרץ 2022

המראיין, ד"ר חיים וייצמן: את רואה את עצמך ממשיכה בימינה?

שקד: אני שייכת למחנה הימין, אני הקמתי את הממשלה שהיא מאוד הטרוגנית, וכל אחד שומר על הזהות שלו.

וייצמן: לא ענית לי

שקד: בטח שעניתי. רואה את עצמי בימינה, אני חושבת שאנחנו עושים עבודה נהדרת.

מניפולציה של ערב אחד

שקד נתבג
שקד נתבג| צילום: לפני כחודשיים: השרה שקד בנתב"ג, בהתייחסות לעליית הפליטים

על התמונות של הפליטים האוקראינים שנזרקו בנתב"ג בלי יחס, ענתה שקד: "זו מניפולציה שעשו שהיה ערב אחד לא טוב ותיקנו. לא צריך להשליך על זה לאיך שהמדינה נוהגת".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

74
69
גיא הביביסט
25.03.22

פח אשפה ילדה עם שגעון גדלות