שר נוסף חטף צעקות: "תסתכל על האבא!" | צפו - סרוגים

שר נוסף חטף צעקות: "תסתכל על האבא!" | צפו

אחרי הצעקות שנזרקו לעבר השרה יפעת שאשא ביטון, גם בשר נחמן שי הוטחו האשמות: "תסתכל על האבא! עייפנו. אתם מפזרים הבטחות", זעק לעברו בכאב אחד המשתתפים בהלוויה של לורה יצחק הי"ד

שר נוסף חטף צעקות: "תסתכל על האבא!" | צפו
  (צילום: פלאש90)

בזמן הלוויתה היום (רביעי) של תושבת באר שבע ונרצחת הפיגוע אמש, לורה יצחק הי"ד בת ה-43  שהותירה אחריה שלוש בנות, אדם צעק לעבר שר התפוצות נחמן שי בעת שנשא דברים.

צפו:

"תסתכל על האבא! עייפנו. אתם מפזרים הבטחות", זעק לעברו בכאב, בעוד השר מלווה באבטחה כבדה. הקהל ניסה להסות אותו.

עוד באותו נושא

השר בר לב על המחבל שחוסל: "נביא אותו לכלא"


120

בתה של לורה: "אל תשכחי אותי לעולם"

בתה ספדה לה בבכי: ״אמא, אני לא מעכלת שאת לא פה, אני מודה לך על איך שחינכת אותי. אני לא אשכח אותך, אני מבטיחה לשמור על הילדים. את גיבורה״. בת נוספת: "אני רושמת לך מכתב עם דמעות, אני לא אשכח את היום הזה שהלכת לעולם הבא. אל תשכחי אותי לעולם״.

מוקדם יותר היום נזרקו צעקות גם לעבר שרת החינוך שאשא ביטון. בתיעוד מהמקום נראה כי הנוכחים אמרו לשאשא ביטון כי היא "תומכת טרור, כלבה, הדם שלו על הידיים שלך". כוחות משטרה נכחו במקום וחילצו את השרה מהמקום.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
80 תגובות - 35 דיונים מיין לפי
1
משוגעים עמי הארץ...
יעקב ארונוביץ | 23-03-2022 17:49
משוגעים עמי הארץ שולטים במדינה, בקרוב יום הדין, יקבלו את עונשם בעה
עמי הארץ
נננ | 24-03-2022 14:24
עמי הארץ הם היחידים בעלי הגיון בטרוף הזה. מבינים בדיוק מי הטוב ומי הרע בסיפור הזה ומבינים שהאוייבים שלנו רוצים שנעלם מכאן ושסימני חולשה מצידנו הם כמו סדין אדום בשבילם .
2
שקרן הלאומי
משה | 23-03-2022 17:55
נחמן עליך אף מחבל לא יבוא עם אבטחה כזו שהיא על חשבוננו . תדאג לאלה שמפרנסים אותך ואת הממשלה המנופחת שלך .
3
תעשו הכל תקימו...
אריה | 23-03-2022 17:55
תעשו הכל תקימו עוד עשרה ישובים לבדווים
4
אייך הממשלה הזאת...
יבגני | 23-03-2022 18:30
אייך הממשלה הזאת לא מתביישת להופיעה לפני האנשים הם אשמים ברצח אחרי 550000000000000 לתומכי טרור
חוק החשמל חוק מטיב לפורעי חוק...
צחי | 23-03-2022 19:11
בנט צרח לפני הבחירות שיעשה סדר בנגב. מה עושה ליצן? מכשיר את גניבות האדמה ומבטל את הנטיעות. האיש מפחד ממוסלמים הכי הכי קיצוניים, שגם אוהדים של המחבלים, שמחזיקים אותו בגרון...
הכספים לאזרחי...
צא | 23-03-2022 18:56
הכספים לאזרחי ישראל במגזר הערבי נועדו להחזיר ולבנות את המשילות שביבי הזניח שנים. זאת במימון תשתיות ומשטרה.
5
מעולם לא קרה...
ביבושה | 23-03-2022 18:36
מעולם לא קרה שכל חברי הכנסת הערבים וכל המפלגות הערביות מגנים את המחבל ואת הפיגוע הרצחני. רק ביבי והסתומים שהוא מסית מנסים לעשות שימוש פוליטי מתלהבים ורוקדים על הדם.
גם השופט בתמימותו האמין למחבל...
חרטא חרטא | 23-03-2022 19:25
השופט בתמימות מוגזמת האמין שהמחבל ממש 'הביע חרטה' ב'כנות'. אבל את היהודים הנרצחים ברחובות באר שבע, כבר אי אפשר להחזיר לחיים. רק פתי מאמין לכל דבר...
כנראה כשמך...
שי | 23-03-2022 19:04
כנראה כשמך כן את בלי בושה מחבקת את הערבים ומרחיקה את היהודים אם את מאמינה להם את בבעיה כל הערבים מלמדים את בניהם לשנוא יהודים . אבל כנראה שאת מאנשים שלום עכשיו על זה נאמר שלום אך שווא!!
6
בחירות חמישיות עכשיו...
נופר | 23-03-2022 19:13
אין גבול לטרללת שלהם. בחירות עכשיו.
7
לביביסטים מסוימים...
פראי אדם | 23-03-2022 19:29
לביביסטים מסוימים אין אלהים. במהלך לוויה מקללים, מנבלים את הפה, צורחים. פשוט אספסוף. לפחות בלוויות ראוי לכבד את המקום ואת המשפחה. לא להשתולל, להתלהם ולהשתלח. אבל יש אנשים בלי כבוד לכלום. שונאי אדם וחלולי ראש.
אולי זה...
מירי | 27-03-2022 1:44
אולי זה קשור להתנהגות שלכם?
.תדחף את...
ג | 25-03-2022 21:16
.תדחף את השר הזה הסנילי שלא יודע מה הוא אומר.והיום הוא אמר שהמחבל נרצח.מחבל מחסל 4בני אדם אזרחים תמימים ועוד שני פצועים קשה והמחבל נרצח צריך להעיף אותו מלהיות שר ואתה מצפה מהאנשים לא להעיר לו טיפש תמיד ישאר טיפש אתה כנראה צאצא של נאצי שאהבו לרצוח עם רק בגלל שהם יהודים
, ממש...
תגובה יהודית הולמת | 24-03-2022 19:52
, ממש תגובה חכמה, עניינית, ומעידה על מוח של אדם משכיל, חושב ומבין.
, את...
עקיבא | 24-03-2022 19:32
, את יכולה להעדיף את מי שאת רוצה. מבלי לזלזל חס וחלילה בעולי תימן, לא בושה להיות בן של ניצולי שואה שלא התבכיינו על מר גורלם אלא שיקמו את עצמם ובנו משפחות לתפארת. גם לא בושה להיות בן של ניצולי שואה שהבינו את הצורך בהשכלה ועשו ימים כלילות כדי לאפשר לילדיהם השכלה נאותה, שתסייע להם להתקדם בחיים. באשר לצועקים בלוויות : יש מקומות ומצבים בהם צריך לכבד את האירוע ולשתוק, גם אם בנשיכת שפתיים. לא כל אירוע הוא הפגנה בה לגיטימי להביע דיעה, למחות וגם לצעוק. אין קשר בין הנאצים המסודרים והמדויקים - להתנהלות מאופקת ומכובדת בלוויה. ממש כמו שאין קשר בין רוצחים מזרחיים, החל מדאעש וכלה במנהיגים של מדינות כמו סוריה עירק ואיראן ( ואגב, גם תימן לא ממש גן עדן כרגע ) בהן מתנהל רצח עם, לצעקני הלוויות. כל הקבלה מהסוג הזה חוטאת לאמת ולמציאות. כן, אני גם לא חושב שנחמן שי ושאשא-ביטון הם צבועים, שקרנים וחלאות. אני חושב שיש להם דיעות שונות עליהן ניתן להתווכח. איש מהם לא בוגד בישראל.
אתה טיפש,גזען8,חדור...
שמפניה ורודה | 24-03-2022 18:54
אתה טיפש,גזען8,חדור שנאה,כפוי טובה. לך לעזה ,מוכרים שם מוח של בהמה בזול, תקנה ואולי יהיה לך מוח של חמור.
אתה צודק...
ברוריה | 24-03-2022 17:45
אתה צודק רק אתה בן לניצולי שואה קיבלת חינוך טוב.אני בת לעולי תימן חוטבי העצים שואבי המים לא מחונכת כנראה כמוך.אתה צודק הוא הרי צרח מדם ליבו על שאשה ועל נחמן החמודים והמנומסים שעשו כל-כך בנימוס הסכם עם רוצחי ותומכי טרור שלאט לאט משתלטים על המדינה שלך מבפנים.להזכירך גם הנאצים היו הכי נחמדים מסודרים מדויקים וסיסטמתיים.אני מעדיפה פי מאה את מי שצועק את האמת על פני צבוע שקרן חלאה שבא לניחום אבלים כשהוא יודע היטב שהטרור הזה מתודלק כי הוא יושב הממשלה שפשטה רגל והיפקירה את האזרחים שלה בידי האויבים.תתביש על הנימה המתנשאת והגזענית שלך.גם גולדה אמרה עלינו שאנחנו לא נחמדים.אז אמרה
מספיק עם...
ברוריה | 24-03-2022 17:36
מספיק עם הצביעות והשקר.להקיא עליך.הממשלה הבזויה הזאת שמכרה את נשמתה לשטן המוסלמי בשביל כסא אחראית לשפיכת הדם.אז שלא יגיעו אלה שמכרו את העםשלהם עלאק לנחם.חוצפה ועזות מצח.מאחלת להם שאחד מבניהם או בנותיהם ישחט בסכין עי טרוריסט ואז הצליל ישתנה.אספסוף הם אנשים כמוך יפה נפש.הם לא נחמדים כי הם אומרים את האמת.חתיכת צבוע
, מי...
אז התירוץ להתנהגות פראית היא ש"אנחני מזרחיים" ? לא מקבל. מזרחיות אינה רשיון לברבריות ורוב המזרחיים לא נוהגים כך. | 24-03-2022 13:25
, מי שצעק הם אנשי אספסוף שנהנים לקלל ולצעוק ומגיעים לכל אירוע בו אפשר להתפרע קצת ואולי גם להשתולל, לא בני המשפחה. והגזענות שלך ביחס לאשכנזים מחרידה, מעבר להיותה השתקפות של בורות מדהימה. האשכנזים אוהבים את יקיריהם לא פחות מהמזרחיים.
המשטרה מתה מפחד...
יהודיה שכואב לה | 24-03-2022 13:14
המשטרה מתה מפחד להשתמש ביד חזקה מול הגנבות שבניהם נשק רב מידי צהל, האלימות, והבתים ולא חוקיים. אולי בגלל הממשלה אולי בגלל בגץ אבל זה המדינה ומי שעומד בראשה שפשוט נותן את הארץ ככה ברפיון ידיים לאט לאט ומסתימים לנו את הפיות. קשה לצפות מזה מהצד אבל העם דורש צדק! שנים שאין צדק בנושא הטרור מה שמגביר אותו משנה לשנה. (והאמת שצדק זה בכלל כבר יצא מהמילון כאילו לא קיים)
אלו זעקות...
צעקות השבר | 24-03-2022 11:41
אלו זעקות השבר של רצח נתעב כלומר שחיטת אדם בראש חוצות באכזריות בידי פרא אדם. אחרי מקרה כזה קרובי המשפחה זועקים את כאבם וזה דבר טבעי. אצל האשכנזים אין רגש ויחס לבן משפחה המת ולכן הם מתנהגים כמו קרש ואבן. הם מנותקים כמו ההנהגה השמאלנית.
, לא....
בשביל כבוד צריך לעבוד | 24-03-2022 8:29
, לא. אני לא גנבתי את ילדי תימן. גם לא הורי ניצולי השואה שאיבדו את כל בני משפחותיהם ואת כל עולמם, ושהגיעו לארץ עוד לפני קום המדינה לאחר תלאות רבות, רוססו בדי די טי כמו כולם, ונשלחו לפריפריה של אז, לחמו שניהם במלחמת השחרור וגם נפלו בשבי. כשחזרו מהשבי קיבלו אפס עזרה, התחתנו, ובמו ידיהם שיקמו את עצמם . לא ייללו ולא ציפו לעזרה מהמדינה הענייה שזה עתה נולדה. ידעו שחינוך הוא המפתח להתקדמות ולהצלחה ודאגו שילדיהם יתחנכו היטב ויצליחו בלימודים. ולידיעתך : למעברות נשלחו גם אשכנזים שהגיעו באותן שנים. הפריפריה היא פריפריה כשהגרים בה הופכים אותה לפריפריה. המרכז הוא מרכז בזכות האנשים, היוזמה שלהם, האיכות שלהם. האנשים הם הקובעים לא המיקום. ואגב, רבים מהמזרחיים גרים במרכז, בתל אביב, ברמת גן, בבת ים, בחולון, בנתניה, באשדוד, באשקלון וביישובים רבים אחרים - ועדיין חסרים לי הרופאים המזרחיים, המהנדסים המזרחיים, אנשי הייטק המזרחיים. איפה הם ?
, אנטישמי...
פרט הסבר ונמק | 24-03-2022 6:58
, אנטישמי ? נאצי ? על מה ולמה ?
, מסתכלים...
סיבה ותוצאה | 24-03-2022 6:51
, מסתכלים עליכם בצורה מזלזלת ומבישה כי אתם מתנהגים בצורה מזלזלת ומבישה - ללא כבוד, מקללים בכל הזדמנות, מתלהמים, משתלחים בצורה פראית, לא מתייחסים לסוגיות בצורה עניינית. ראה את התגובות באתר סרוגים. כל תגובה של ביביסט לדברים שלא מוצאים חן בעיניו : קללות, איחולי מוות, הגדרת היריב כחולה נפש, שום ויכוח ענייני. שום תגובה מנומקת. שום התייחסות לנושא עצמו. רק חרפות, קללות, ודברי בלע.
חלולי ראש...
נ.ב | 24-03-2022 0:19
חלולי ראש הולם את דבריו המבישים והמבזים שהשמיע בר לב במעמד כל כך סוער. מדוע הגיעו ללוויות??? אלה שיושבים בממשלה, תומכת טרור???
הביביסטים מרגישים שלא סופרים אותם...
פה לרבים | 23-03-2022 22:11
הביביסטים (תומכי ביבי נתניהו) מרגישים שמסתכלים עליהם כמו על חיות ובהמות, ובכלל לא סופרים אותם. ולמעשה הביביסטים רוב העם היהודי. לא פלא שקומץ קטן מהם אינו יכול לעצור ברגשותיו, ומבטא אותם בצורה לא מעודנת. אבל כדאי להקשיב לזעקה של כולם: למה לא סופרים אותנו ומסתכלים עלינו כצורה מזלזלת ומבישה...
ומה כל...
למזרחי מותר הכל ? | 23-03-2022 21:35
ומה כל דברי הבלע השקריים שלך קשורים לצרחות בלוויות ? אשכנזי או מזרחי - קצת שכל לא יזיק. ותגובה עניינית, שאינה תגובה גזענית שמונעת משינאה, גם היא לא תזיק. ההסתתרות מאחורי המזרחיות כתירוץ להתנהגות בהמית איננה לכבוד למזרחיים.
מה קשור...
מראה | 23-03-2022 21:05
מה קשור אתה מושחת כמוהם כל עמדות הכח במקרה רק אצל השכנזים והמשתפים ...שלהם...אולי כמוך אם אתה לא אשכנזי..כשהחייל בראל חדריה זל נקבר המושחתים כמוך ובראשם גנץ המושחת העבירו את חוק הפנסיה התקציבית כשכל או רוב חברי הכנסת מהימין ובמיוחד המיזרחים היו בהלויה של החייל בראל חדריה אתה כנראה ארופאי שלא גנב את ילדי תימן.ולא רסס את עולי מרוקו ובטח לא שלח אותם למעברות ולפריפריה אתה ממש חמוד ולא גזען אשכנזי תבדוק טוב טוב את עצמך ובמיוחד את הקשר שלכם לצביעות .שחיתות .גזענות אולי תבין שאתה שייך למגזר הכי נכות ביהדות אם אתה יהודי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
, מה...
מעוות לא יוכל לתקון | 23-03-2022 20:37
, מה קשורות הפנסיות התקציביות לאשכנזים ( וגם לכמה מזרחיים... ) להשתוללות בלוויות ? מתי תצליח להתמקד בנושא ולא לחרף ולגדף ? האם עניין הפנסיות התקציביות הוא המענה להשתלחות הפראית בשרים בזמן לוויות ?
, רגע...
אייל אתה פשוט אידיוט | 23-03-2022 20:33
, רגע : לא קיללו ? לא צרחו ? לא התלהמו ? אז משום שהם צורחים ומגדפים בלוויות - מי שמגנה זאת הוא נאצי ? אנטישמי ?
לך אין...
מראה | 23-03-2022 20:15
לך אין כלום מושחת!!!! לך תטפל בפנסיות התקציביות של המושחתים האשכנזים
אנטישמי נאצי...
אייל | 23-03-2022 19:42
אנטישמי נאצי ביביפוביה קוראים למחלה מי יתן ולא תתרפא ממנה
8
ממשלה מנותקת נגמרו...
חיפאי | 23-03-2022 19:50
ממשלה מנותקת נגמרו ימיה ..פוטין יותר קשוב
9
מעניין שכל השנים...
זאב | 23-03-2022 21:02
מעניין שכל השנים של נתניהו בשלטון לא היה פיגוע של בדואים. השמאל מגיע לשלטון ואז אין הרתעה. ובכלל מי חייב לבדואים משהוא שאתה מדבר על הזנחה. הם שילמו מיסים בכלל ? הם ציבור של פושעים
, מעניין,...
הרבה דברים מעניינים... | 23-03-2022 21:25
, מעניין, למשל, שרק לפני פחות משנה, בזמן שומר החומות, היו פוגרומים של בידואים בנגב שבנס לא נגמרו באבידות בנפש, ושל ערבים בכלל בכל הערים המעורבות, כולל הרוגים ונזק אדיר לרכוש. והכל במשמרתו של ביביהו. מעניין.
10
יש תגובה שלי...
מראה | 23-03-2022 21:19
יש תגובה שלי למעוות לא יכול לתקון למה אתם לא מפרסמים אשכנזים מושחתים חופש הדעה רק לאשכנזים תתמודדו גזענים צבועים צפון קוראנים אתם יותר גרועים מאירן לפחות הם לא צבועים כמוכם
11
כל הדם השפוך...
בנטבנדיט | 23-03-2022 21:20
כל הדם השפוך של הנרצחים בבאר שבע ה' יקום דמם ע''י ממשלת ישראל
12
נחמן שי לקח עשב מיוחד
מצביע ימינה נבגד | 23-03-2022 22:29
נחמן. איפה קונים את החומר הזה?
הם לא נמצאים...
שיתעוררו לחיים | 24-03-2022 11:31
הם לא נמצאים במצב נורמלי. נראה על פניו שהם לא מפוקחים ומתודלקים בחומרי הזייה או בשתיית אלכוהול חזק.
13
הנחמן הזה מטורלל...
חן ברג | 23-03-2022 23:51
הנחמן הזה מטורלל לגמרי. לא מבין מה רוצים ממנו
עוד תגובה מאירת...
לא חן ולא הדר | 24-03-2022 6:55
עוד תגובה מאירת עיניים , עמדה ברורה ובהירה.
14
הבדואים השתלטו על...
יהודי | 24-03-2022 0:14
הבדואים השתלטו על הנגב. הם מהווים סכנה ביטחונית למדינת ישראל . יושבים ליד הכור הגרעיני, וקרוב לבסיסי צהל... וביום פקודה מאירן, יפציצו ויחתכו את המדינה !
15
חייבים נאכבה וטרנספר...
מ | 24-03-2022 0:59
חייבים נאכבה וטרנספר
לפחות להחזיר...
אברהם בטיטו | 29-03-2022 22:51
לפחות להחזיר את הממשל הצבאי
16
כלבים ארורים יודנרטיים...
מוחמד עלי | 24-03-2022 1:34
כלבים ארורים יודנרטיים
, תגובה...
קסיוס קליי | 24-03-2022 6:54
, תגובה עניינית ומנומקת.
17
נמאס! לטפל בערבים...
נמאס מהרפיסות והפוליטיקלי קורקט... | 24-03-2022 6:33
נמאס! לטפל בערבים ביד קשה!
, נכון....
תודה למי שהביאנו עד הלום | 24-03-2022 7:37
, נכון. כמו שביבי ואוחנה טיפלו בפרעות בערים המעורבות ובנגב בזמן שומר חומות ! בכלל, כמו שממשלת נתניהו טיפלה בנשק שבידי הערבים ובמשילות בנגב ובגליל ב 12 שנותיה...
18
בדואים החוצה! ...
אוהב לחיות | 24-03-2022 6:35
בדואים החוצה!
19
כל מצביעי מושחתיהו...
אפילו הלוויות הפכו פוליטיות ... לאן הגענו ... | 24-03-2022 6:56
כל מצביעי מושחתיהו ... מי שיצר את המצב הזה , פותחים את הג'ורה על נציג של הממשלה ... זו כל האמת ...
הנחמן הזה...
מוטי | 28-03-2022 19:10
הנחמן הזה ,,חתיכת לוזר,,שתקוע במלחמת המפרץ,,סע הבייתה ,אפס.
נחמן שי איש...
אפרת | 24-03-2022 16:46
נחמן שי איש נבוב מושחת שחצן חסר כל תועלת ת ם
האמת היא...
חיים דרוק | 24-03-2022 10:12
האמת היא קצת שונה אדון נחמן שי הוא איש מיותר . מחרר ריב . אפס מוחלט . שחי על חשבונינו . אין לו שום זכות קיום פוליטי. עדיף שיסתום את הפה שלו ודל
20
מוכרחים לסלק מן...
אברהם בטיטו בטיטו | 24-03-2022 9:03
מוכרחים לסלק מן הלויות נרצחי הטירור את חברי הממשלה ההזויה והסרוחה והבזויה הזאת המשתתפ''ת עם תומכי טרור והמעניקה לבדואים את על הנגב וכו' נותנת לגייס החמישי 54 מיליארד ש''ח שוחד. וברוב צביעותה זועקת על ''שוחד'' של ביבי, חמגשיות סיגריות סיקור אוהד וכו'. יכלו חטאים חוטאים מן הארץ ורשעים עוד אינם הללויה.
, מוכרחים...
אכן חייבים | 24-03-2022 14:00
, מוכרחים לסלק מהלוויות את האספסוף המקלל, המתלהם, והמתפרע - שלא יודע לכבד את ההרוגים, לכבד את המעמד, ולכבד את השרים שמגיעים כדי לכבד את ההרוגים ומשפחותיהם.
21
כל הצועקים והמתלהמים...
סימה | 24-03-2022 10:03
כל הצועקים והמתלהמים חא הגיעו ממשפחות הנפגעים, אלא מתוך שורות האספסוף שנוטים להתקבץ באירועים הללו.
> על...
ע. | 25-03-2022 12:50
> על סמך מה את קובעת אספסוף, רק בגלל שדעתם שונה? עצוב שאת מכנה בזילזול הלוויות של נרצחי טרור פלסטיני האירועים הללו.
האמת כואבת...
ברוריה | 24-03-2022 17:30
האמת כואבת סימה.ממשלה שיושבת עם מחבלים אשמה שהאויב מרים ראש ורוצח יהודים .אז שלא יבוא נחמן ופקא ששה עאלק לנחם .הדם של הנרצחים על הידיים שלהם.לא אספסוף ולא נעליים.תתבישי
כן בטח...
אי | 24-03-2022 13:48
כן בטח משפחות הנפגעים אמרו אמן לאחר שהשר אמר להם שיכניסו לכלא את הרוצח. תמשיכי לחלום.
22
רק טרנספר כהנה...
יצחקי המתווך | 24-03-2022 14:17
רק טרנספר כהנה לא טעה..,.. היד
23
דיי...
מכהן רחל | 24-03-2022 16:09
דיי לא לומר אמת
24
13 שנה שלט...
העבריין ושלושים המושחתים | 24-03-2022 18:48
13 שנה שלט הנאשם בשוחד,הכל עקב טיפול כושל של הנאשם,הוא התעסק בצוללות,בגז,בהטבות מס לעצמו,בחשמלאי ביום כיפור,בבזק,באלוביץ,במילצ'ן,,,. ובאים ביביסטים חסרי שכל ומאשימים ממשלה שקיימת שנה. 13 שנה חטפו כשלושים אלף קטיושות ואלפי בלוני תבערה. שנה שיש להם שקט מוחלט והם לא מעריכים את זה.
. בטח תשלמו...
א | 25-03-2022 21:07
. בטח תשלמו לחמאס כסף ואז יהיה שקט חמור ותשאר חמור
למה אמרת שהוא טיפש סך כל אמר כל האמת
עוזי | 25-03-2022 14:36
עכשיו לך אתה לישון על האף.
לך תישן על...
קיבוצניק | 24-03-2022 22:46
לך תישן על האף . טיפש מטופש ותלך כםרה על ביבי ראש הממשלה שלנו לתמיד
25
האמת כואבת - לא יעזור כלום:
אוראור זהבי | 24-03-2022 20:18
נחמן שי הוא לוזר - כמו בר לב - בנט ושקד - ארבעתם הבטיחו לפטל בטרור - ועשו בדיוק את ההפך! קרובי המשפחה השכולה צודקים בהחלט - וכל התגובות המתלהמות והשיפוטיות לא יעזרו לכם - באמת!!!!
המצב ...
כהן רחל | 26-03-2022 11:11
המצב לא טופל עשרות שנים...הזנחה מרובה והנה התוצאה
26
עוד מתנשא ומתייפיף...
חבצלת השרון | 24-03-2022 21:00
עוד מתנשא ומתייפיף
27
נחמן
א | 25-03-2022 13:37
ממש אכפת לו הכיסא יותר חשוב
28
נחמן שי איש...
בבר | 25-03-2022 18:09
נחמן שי איש בזוי. חי על דרגת אלוף עם פנסיה מופרכת והאיש מעולם לא החזיק נשק בידו. איש הקרן החדשה חלאה אמיתית. עוד יתבררו דברים לגביו שלא כאן המקום להגיד
-בתור תושבת באר...
עירית | 30-03-2022 13:44
-בתור תושבת באר שבע אני אומרת לך שאתה מדבר שטויות בכמויות,מה שקורה פה מאז שקמה הממשלה הזאת לא היה פה מעולם! לא היה קרוב לזה אפילו,אתם השמאלנים רק בסיסמאות חלולות ושיקריות יודעים לדבר כשאין לכם ביכלל מושג מה קורה פה ביכלל. אתה חי לך בתל אביב ובה ללמד אותנו מה קורה פה? פשע בדוואי וסמים תמיד היה פה אבל מי שהרגיש את זה זה בעיקר רק אלה שמתעסקים בעולם הפשע,אבל מה שקורה פה בשנה האחרונה זה פשוט מטורף ובחיים לא היה פה,החיים שלנו הפכו לסיוט רק ביגלל שההמשלה שלך כנועה ותלויה ברעם. בחיים לא רגמו אוטובוסים באבנים,בחיים לא היו פה יריות ודקירות בפתח בית החולים,בחיים לא היתנגשו במכוניות וניסו להוריד אותם מהכביש,בחיים לא היה פה טרור ופיגועים(בטח שלא בעשור האחרון עד שקמה הממשלה שלך). בנתיים זאת ממשלת השמאל שלך שמכרה את הנגב שלנו לבדוואים,שנתה להם אלפי דונמים והפקיע להם את האדמות שלנו,שאישרה להם אלפי בתים בלתי חוקיים והוראתה לקקל לא לישתול עצים איפה שהם לא רוצים שנישתול,לא ממשלות הימין,כשהיה ממשלות הימין היה לנו פה טוב,הלוואי שהייתה עכשיו ממשלת ימין ולא ממשלת השמאל הזאת שכל ההישרדות שלה תלויה ברעם ובבדוואים בנגב שפשוט עושים כל מה שהם רוצים רק כי הם יודעים שהממשלה הזאת תיכנע לכל מה שהם ירצו כדי להישאר בכיסא וכדי לא ללכת לבחירות שבהם הם יודעים שהציבור יבוא איתם חשבון ויישלח אותם הביתה.
לפי השם,...
מרק | 27-03-2022 18:31
לפי השם, וסליחה על הסטיגמה, אתה ימני שלא הבין ולא הפנים את המחדלים הענקיים של ממשלות הימין בכלל ובקשר למשימות בנגב בפרט. או שהבין אבל מתעלם. חוץ מזה נחמן שי לא היה אלופ מימיו ומעניין איזה דברים הוא עוד לא יכול לספר כעת (משהו מהסוג ששמענו כבר כשנתניהו הסתיר מהמערכת בנושא הצוללות?)
29
טימטום ...
ד | 25-03-2022 21:26
טימטום
30
נחמן שי סתם...
אברהם בטיטו | 29-03-2022 22:47
נחמן שי סתם דרעק
31
יש לי דה...
חזי | 30-03-2022 13:00
יש לי דה ז'ה וו-שוב ממשלת שמאל גונבת את השילטון,שוב מייד היא מביאה עלינו אינטאפדה,פיגועים וקורבנות ושוב היא מחריבה והורסת את המדינה וגורמת להרבה כאב, בכי ודם בני עמנו בתוך פחות מחצי קדנציה...בדיוק כמו שהמיתו עלינו כל ממשלות השמאל לאורך ההיסטוריה של גולדה,רבין,פרס, ברק ועכשיו בנט-לפיד,רבותיי ההיסטוריה חוזרת על עצמה והנה לנו עוד ממשלת דמים מבית היוצר של השמאל הבוגדני והרופס!.
32
לחברי ממשלת הדמים...
דוד | 30-03-2022 13:08
לחברי ממשלת הדמים המנותקת הזאת אין דם בפנים,הם גם מכרו את המדינה,את כל קופת המדינה ואת הנגב והגליל לתומכי טרור רק כדי להגיע לשילטון בכל מחיר,גם גורמים לאזרחים להירצח ולהיטבח על ידי כניעתם ורפיסותם וגם בשביל מסע יחסי ציבור הם עוד כופים על משפחות הנרצחים ומשתתפי הלוויות את נוכחותם למרות שהם אינם רצויים שם וכשכל אחד מגיע עם אבטחה של 30מאבטחים,מי שרוצה באמת לבוא להספיד ולהישתתף באבל ולא כדי לעשות מסע של יחסי ציבור-לא מפחד,מגיע עם 30מאבטחים וכופה את עצמו על הנוכחים אלא מגיע רק עם שני המאבטחים הצמודים והרגילים שלו כאות היזדהות וסולידריות,מי שבה מראש עם 30מאבטחים מוכיח עד כמה שהוא צבוע,עד כמה שהוא מרגיש אשם ועד כמה שהוא מפחד ורואה את בני העם שלו כאויב מפחיד ותוקפני,ככה לא מביאים היזדהות וככה לא מספידים-ככה עושים מסע יחסי ציבור בלבד ומנסים לירכוב על דם הקורבנות שגם ככה הם בעצמם גרמו להם ליהיות קורבנות.
33
מעניין שכל שר...
יערית | 30-03-2022 13:10
מעניין שכל שר בממשלה מממשלת הבלהות הזאת שבה להלוויה-מפחד ומגיע עם 30מאבטחים ושוטרים ולא עם ה2-3 הקבועים שלו,כבר לפי זה אפשר ליראות שהם מפחדים כי הם מרגישים אשמים לכך שאותם נרצחים נירצחו!!!
34
ככה זה שמקבלים...
אליריס | 30-03-2022 13:19
ככה זה שמקבלים ארוחות חינם וטיולים חופשי אז מעבדים כיוון המרגיע לך תשתה מים לפני שאתה מדבר שטויות
35
עדיף שלא יגיעו...
אליריס | 30-03-2022 13:21
עדיף שלא יגיעו הם מבישים אותנו אוכלי החינם