סורוקה: מצבן של הפצועות בפיגוע מוגדר בינוני ויציב - סרוגים

סורוקה: מצבן של הפצועות בפיגוע מוגדר בינוני ויציב

במרכז הרפואי סורוקה בבאר שבע מעדכנים כי מצבן של שתי הפצועות בפיגוע הרצחני אתמול בעיר מוגדר בינוני ויציב. היום הוחזר נשקם של האזרחים שחיסלו את המחבל, לאחר שעבר הלילה בדיקה בליסטית

סורוקה: מצבן של הפצועות בפיגוע מוגדר בינוני ויציב
  זירת הפיגוע (צילום: פלאש 90)

בבית החולים סורוקה בבאר שבע עדכנו הבוקר (רביעי), על מצבן של שני הפצועות מפיגוע הטרור הרצחני אתמול בעיר. "מצבן של שתי הפצועות בפיגוע בבאר שבע, המאושפזות בביה"ח סורוקה בעיר, מוגדר כעת בינוני ויציב", נמסר מבית החולים.

עוד באותו נושא

תיעוד: חיסול המחבל לאחר הדקירה בבאר שבע


7

אתמול, בשעה 16:10 הגיע המחבל לתחנת דלק בדרך חברון בבאר שבע ודקר אישה. לאחר מכן הגיע למרכז מסחרי, שם דרס ברכבו רוכב אופניים המשיך למרכז נוסף סמוך מעבר לכביש, אז ירד מרכבו ורץ לעבר גבר ואישה ודקר אותם. אזרחים שהיו במקום ביצעו לעברו ירי ונטרלו אותו.

המחבל הינו מחמוד אבו אלקיעאן, אזרח ישראלי, בדואי תושב חורה, שישב בעבר בכלא על חברות בארגון הטרור דאעש. כאמור, לאחר מסע הדקירות, נורה המחבל על ידי אזרחים שהיו במקום, נוטרל ונהרג.

דורה יצחק, הרב משה קרבצקי, דוריס יחבס ומנחם יחזקאל הם הנרצחים אתמול, בידי מחבל שערך מסע הרג הכולל דריסה ודקירות בסכין בעיר באר שבע.

בתוך כך, לאחר הביקורת החריפה על המשטרה, על כך שלקחו את נשקם של האזרחים שחיסלו את המחבל, הבוקר (רביעי), הנשק הושב אליהם, לאחר שהאקדחים נבדקו הלילה במעבדה בליסטית בירושלים בהוראת המפכ"ל.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
כצעד ראשון ומיידי...
נחום | 23-03-2022 10:31
כצעד ראשון ומיידי לפנות את כל תושבי חורה ממדינת ישראל אל מדבר סיני לשם הם שייכים.