כתב אישום הוגש נגד סגן ראש עיריית שדרות לשעבר - סרוגים

כתב אישום הוגש נגד סגן ראש עיריית שדרות לשעבר

כתב אישום הוגש נגד סגן ראש עיריית שדרות לשעבר. באישום נכתב כי "פעל הנאשם במרמה, עת ביקש ממקורבים שונים לקבל לחשבונות הבנק שלהם את המשכורות שלו מהעירייה"

author-image
כתב אישום הוגש נגד סגן ראש עיריית שדרות לשעבר
  (צילום: נתי שוחט\ פלאש90)

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לבית משפט השלום בב"ש כתב אישום נגד סגן ראש עיריית שדרות לשעבר, אנטולי נחשונוב, המייחס לו ביצוע עבירות של מרמה והפרת אמונים והונאת נושים.

על פי כתב האישום, שהוגש ע"י עו"ד דניאל גלעד, הנאשם כיהן בין השנים 2017-2013 כסגן ראש עיריית שדרות והיה אחראי על מחלקת הקליטה בעירייה. על חשבונות הבנק של הנאשם הוטלו עיקולים, בין היתר באמצעות רשות האכיפה והגבייה, לטובת נושים שונים, לרבות רשות המיסים ונושים אחרים. בהיותו עובד ציבור, פעל הנאשם במרמה, עת ביקש ממקורבים שונים לקבל לחשבונות הבנק שלהם את המשכורות שלו מהעירייה, ובכך הסתיר מנושיו במשך כ-3 שנים תשלומי משכורת, בסך של כחצי מיליון ₪.

בכתב האישום צוין, כי במעשיו, ביצע הנאשם, שהינו עובד הציבור, במסגרת מילוי תפקידו, מעשה של מרמה והפרת אמונים הפוגע בציבור, וכן פעל להונאת נושיו והסתיר מהם בדרכי מרמה את שכרו כעובד ציבור.

מדובר בפרשה שנחקרת מזה מספר שנים ביחידת להב 433 של המשטרה, ובין היתר נחקרו חשדות נגד נחשונוב על קבלת כספים אסורים במרמה שהתקבלו כדמי השתתפות של תושבי שדרות באירועים שונים שאורגנו על ידי מחלקת הקליטה בעיר וכן כספים שהוצאו במרמה ממשרד הקליטה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו