קרן פלס והראל סקעת: "חזרנו לשיר שנכתב עשור" - סרוגים

קרן פלס והראל סקעת: "חזרנו לשיר שנכתב עשור"

16 שנים לאחר השיר המשותף, קרן פלס והראל סקעת משתפים פעולה בסינגל חדש בשם: "סלחי לי" | "חזרנו יחד לשיר שנכתב כמעט עשור לפני כן ושכב במגירה"

קרן פלס והראל סקעת: "חזרנו לשיר שנכתב עשור"
  (צילום: עומר מזרחי)

16 שנה אחרי השיר "ואת", קרן פלס והראל סקעת שבים לשתף פעולה ומוציאים הבוקר את השיר "סלחי לי".

ההיכרות בין קרן והראל היתה ב2004. קרן היתה סטודנטית בבית ספר רימון ובתחילת דרכה ככותבת והראל עבד על אלבום הבכורה שלו. ההיכרות בין השניים הובילה לשני להיטי על: "ואת" ו: "כל הציפורים".

בהמשך שיתפו פעולה והתארחו על הבמות זה אצל זו ולהיפך ואף חלקו את שולחן השיפוט של הכוכב הבא. לפני מספר חודשים, הם נפגשו ללילה של שיחות מלב אל לב.

פלס ווסקעת אמרו: "הכרנו אחד את השני אחרי 17 שנה כאילו לא הכרנו מעולם, אהבה חדשה ובוגרת ומשם חזרנו יחד לשיר שנכתב כמעט עשור לפני כן ושכב במגירה".

"סלחי לי הוא שיר על זמני. רגע בזמן. זה הזמן להחזיר את הקסם החד פעמי בין השניים לאולפן ולהוציא את השיר היפה הזה. הקליפ לשיר צולם בהיכל התרבות בת"א באישון לילה.. המקום החשוב והסימבולי בתרבות שמנציח לנו רגעי מוסיקה על-זמניים שכאלה".

מילים:

הסתיו נשב ואת נושרת מלבי כמו השלכת
רוח מסתערת על גבי ואת הולכת
אל אותו הבית הרועד
המתנדנד עלינו כבר הרבה שנים
סלחי לי

אני אוהב אותך בדרך עצובה ומפוזרת
את תמיד נשארת יציבה לא מתדרדרת
מההר שלנו משקיפה עליי יפה
אני מסתיר את הפנים
סלחי לי

סלחי לי אני פנס בודד
סלחי לי הלב שלי נודד אלייך
למרות הכל רק בלעדייך
אני מרגיש גדול
סלחי על האושר של אתמול
על זה שאני כבר לא יכול לתת
מה שמגיע באמת
על הכאב, על זה שעוד אני אוהב
סלחי לי, סלחי לי, סלחי לי..

לא התכוונתי להכאיב לך במילים
זה רק הצער
שניצב קשוח למולי
דוקר כמו תער
את תקימי בית ואצלי
הבית הוא השביל שבו אני אפסע
סלחי לי

סלחי לי אני פנס בודד
סלחי לי הלב שלי נודד אלייך
למרות הכל רק בלעדייך
אני מרגיש גדול
סלחי על האושר של אתמול
על זה שאני כבר לא יכול לתת
מה שמגיע באמת
אני פנס בודד

סלחי לי, הלב שלי נודד אלייך
למרות הכל רק בלעדייך
אני מרגיש גדול
סלחי על האושר של אתמול
על זה שאני כבר לא יכול לתת
מה שמגיע באמת
על הכאב, על זה שעוד אני אוהב
סלחי לי, סלחי לי, סלחי לי..

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
marriage soltion
shira elijah | 23-03-2022 22:40
שלום לכולם, אני כאן כדי לחלוק עדות קטנה. שמי שירה אליהו, אני בת 40, התחתנתי בגיל 31, יש לי רק ילד אחד וחייתי באושר ועושר. אחרי שנה של נישואים בעלי הפך להיות כל כך מוזר ואני לא ממש מבינה מה קורה, הוא עמוס מהבית לאישה אחרת, אני כל כך אוהבת אותו שאני לא חולמת לאבד אותו, אני מנסה כמיטב יכולתי לוודא שלי הבעל חוזר אליי, אבל הכל בלי עזרה, בוכה ובוכה מבקש עזרה, דיברתי על זה עם המשפחה שלו אבל לא קיבלתי תשובה. אז חברתי הטובה אנה ג'והנסון הבטיחה לעזור לי. היא סיפרה לי על אדם בשם דר אלאבה, אמרה לי שהוא איש גדול מאוד וגבר אמיתי שאפשר לסמוך עליו ואין לו שום קשר לבעיות אהבה שהוא לא יכול לפתור והיא סיפרה לי איך הוא עזר לאינספור אנשים בבנייה מחדש של מערכת היחסים שלהם. הייתי ממש משוכנע, יצרתי קשר במהירות עם כתובת הדואל שלו, dralaba3000@gmail.com או ה-WhatsApp / viber שלו עם המספר הזה +1(425) 477-2744. אני מסביר לו את כל הבעיות שלי, הוא אמר לי שאני לא צריך לדאוג שכל הבעיות שלי ייפתרו מיד. הוא אמר לי מה לעשות כדי להחזיר את בעלי, ואמרתי את זה, הוא אמר שאחרי 3 ימים בעלי יחזור ויתחיל להתחנן, וזה באמת קרה כמו שהוא אמר, מאוד הופתעתי, זה כל כך מדהים. התהילה של מערכת היחסים שלנו עם אלוהים קרובה מאוד עכשיו ושנינו חיים באושר ועושר עד עצם היום הזה. אם נתקלתם בבעיה דומה, פנו אליו מיד ופתרו את הבעיה אחת ולתמיד. אני גם עד חי
2
marriage soltion
shira elijah | 23-03-2022 23:09
שלום חבר נפגעתי ושבורת לב כאשר קרתה בעיה גדולה מאוד ביני לבין בעלי לפני שבעה חודשים בנישואיי. כל כך נורא שהוא לקח את התיק לבית המשפט לגירושין. הוא אמר שהוא לעולם לא רוצה להישאר איתי שוב ושהוא כבר לא אוהב אותי. אז הוא ארז מהבית וגרם לי ולילדי לעבור כאבים עזים. ניסיתי בכל האמצעים האפשריים להחזיר אותו, אחרי הרבה תחנונים, אך ללא הועיל. והוא אישר שקיבל החלטה ולא רצה לראות אותי שוב. אז ערב אחד, בדרכי חזרה מהעבודה, פגשתי את חברתי הוותיקה שחיפשה את בעלי. אז הסברתי לו הכל, אז הוא אמר לי שהדרך היחידה שבה אוכל להחזיר את בעלי היא לבקר אצל זורק כישוף, כי הוא באמת עשה את זה גם. אז מעולם לא האמנתי בקסם, אבל לא הייתה לי ברירה אלא למלא אחר עצתו. לאחר מכן הוא נתן לי את כתובת האימייל של זורק הכישוף שהוא ביקר. דר אלאבה. למחרת בבוקר שלחתי מייל לכתובת שהוא נתן לי, ומטיל הכישוף הבטיח לי שאחזיר את בעלי ליומיים הקרובים. איזו אמירה מדהימה!! אף פעם לא האמנתי, אז הוא דיבר איתי ואמר לי כל מה שאני צריך לעשות. ואז אני עושה אותם בלי עלייה, אז ביומיים הבאים, באופן מפתיע, בעלי שלא התקשר אליי ב-7 החודשים האחרונים התקשר אליי להודיע ​​לי שהוא חוזר. כל כך מדהים !! אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדיי. ואז מאותו יום הקשר בינינו היה חזק יותר מבעבר, בעזרתו של זורק קסמים נהדר. אז, אני אמליץ לך אם יש לך בעיות, צור קשר עם דר אלאבה במייל: dralaba3000@gmail.com או צור איתו קשר בוואטסאפ וב-Viber עם המספר הזה: +1(425) 477-2744.......