כוכב ליגת ההיאבקות ה-WWE, סקוט הול, המוכר בכינויו "רייזור רמון", מת בגיל 63. על פי הדיווחים, הול היה מאושפז ומחובר למכונת הנשמה לפני מותו.
בגלל רונאלדו? הגדול מכולם מודיע: "אני חוזר"
כזכור, הול היה מתאבק בליגות שונות ברחבי ארה"ב במהלך שנות ה-80, לפני שהצטרף ל-WWE בשנת 1992 והפך לאלוף יבשתי 4 פעמים כששיחק את הדמות של רייזור רמון, בקרבות שהמעריצים מחשיבים כ"קלאסיקות".
בהודעה הרשמית שהוציא ה-WWE נאמר: "הארגון עצוב לשמוע את החדשות שסקוט הול הלך לעולמו. אנו מביעים את תנחומינו למשפחתו, חבריו והמעריצים".
זוהמה. זה התוכן שאתם מקדמים? בושה. אלימות ביבים - הרפש של השיח האמריקאי ....מה לזה ולאתר דתי. מת? שם רשעים ירקב ובאובדן רשעים רינה.