חדשות

השוטרים נדהמו: רשיונו של הנהג נשלל לפני 25 שנה

המשטרה עצרה אמש תושב חדרה בחשד למעבר צומת באור אדום. השוטרים שבדקו את פרטיו גילו כי רשיון הנהיגה שלו נשלל לפני יותר מ-25 שנה

השוטרים נדהמו: רשיונו של הנהג נשלל לפני 25 שנה
צילום: (צילום: הלל מאיר/פלאש90)

כזה דבר לא רואים כל יום. אתמול הבחינו שוטרי השיטור העירוני חדרה ברכב שחצה צומת באור אדום בעיר.

השוטרים עצרו את נהג הרכב ומבדיקת פרטיו עלה כי מדובר בנהג תושב חדרה בן 62 כאשר פג תוקפו של רישיון הרכב ועל הרכב ניתנה הוראת אי שימוש.

בנוסף, תוקף רישיון הנהיגה של הנהג פג כבר לפני יותר מ 25 שנה כאשר נהג הרכב נפסל לנהיגה ע"י בית המשפט.

מתי ברנהרט

הנהג כאמור עוכב לחקירה ביחידת הבוחנים של מרחב מנשה ובסיומה נכלא. הבוקר יתקיים דיון בבימ"ש לתעבורה בבקשה להאריך את מעצרו.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות