כזה דבר לא רואים כל יום. אתמול הבחינו שוטרי השיטור העירוני חדרה ברכב שחצה צומת באור אדום בעיר.
השוטרים עצרו את נהג הרכב ומבדיקת פרטיו עלה כי מדובר בנהג תושב חדרה בן 62 כאשר פג תוקפו של רישיון הרכב ועל הרכב ניתנה הוראת אי שימוש.
בנוסף, תוקף רישיון הנהיגה של הנהג פג כבר לפני יותר מ 25 שנה כאשר נהג הרכב נפסל לנהיגה ע"י בית המשפט.
עוד באותו נושא
קטין נהג ללא רישיון על על רכב גנובמתי ברנהרט

הנהג כאמור עוכב לחקירה ביחידת הבוחנים של מרחב מנשה ובסיומה נכלא. הבוקר יתקיים דיון בבימ"ש לתעבורה בבקשה להאריך את מעצרו.
תגובות