לקראת שבוע סוער: עלייה אדירה במפלס הכנרת - סרוגים

לקראת שבוע סוער: עלייה אדירה במפלס הכנרת

מפלס הכנרת רשם בסוף השבוע האחרון עלייה אדירה של 7 ס"מ. כעת חסרים לכנרת מלאה 73 ס"מ בלבד, והיא צפויה להמשיך להתמלא במהלך השבוע

author-image
לקראת שבוע סוער: עלייה אדירה במפלס הכנרת
  (צילום: משה שי/ פלאש90)

גשמי ברכה.

מפלס הכנרת עלה בסוף השבוע האחרון עלייה של 7 ס"מ, כך עולה מנתוני המדידה של אנשי רשות המים שנערכה הבוקר. על פי הנתונים, מפלס הכנרת עומד כעת על 209.53- ס"מ.

עוד באותו נושא

קור, שטפונות, ברד ושלג בירושלים: תחזית מזג אוויר לשבוע של פורים

עוד עולה מהנתונים כי לכנרת מלאה חסרים כעת 73 ס"מ בלבד. הספיקה בירדן עומדת על קצב אדיר של 45 מ"ק/שנ', מה שצפוי להביא לעלייה נוספת במפלס הכנרת.

תחזית מזג אוויר לשבוע הקרוב

מזג אוויר החורפי יימשך גם בשבוע הקרוב. ירדו גשמים רבים ויהיה קר מאוד. צפי לשלג בירושלים ובצפון. ומה יהיה בפורים?

מחברת 'מטאו טק' נמסר כי הטמפרטורות החזויות להיום הן: קריית שמונה 12, קצרין 8, צפת 5, טבריה 14, נצרת 9, חיפה 13, ת"א 13, ירושלים 9, אשקלון 13, עין גדי 21, באר שבע 14, ערד 12, מצפה רמון 12, אילת 20.

עוד באותו נושא

תיעוד: זרימות אדירות בנחלי הצפון


5

 

יום ראשון: מעונן חלקית עד מעונן וקר במידה ניכרת מהרגיל לעונה. גשם ירד מידי פעם, בעיקר בצפון ‏הארץ ובמרכזה. קיים חשש לשיטפונות בנחלי ‏המזרח. בחרמון ירד שלג, ובשעות הבוקר ייתכן שלג קל גם בצפון הגולן. בדרום הארץ תחול עליה קלה בטמפרטורות. ‏בלילה יתבהר חלקית, ושוב צפויה קרה חמורה במקומות המועדים‏.

יום שני: מעונן חלקית עד מעונן וקר במידה ניכרת מהרגיל לעונה. ייתכן גשם מקומי קל בצפון הארץ ובמרכזה. בחרמון ובצפון הגולן ייתכן שלג קל. בלילה הגשמים יתחזקו, מצפון הארץ ועד לצפון הנגב, וילוו בסופות רעמים בודדות וברד. שלג יחל לרדת בהרי בצפון מעל 700 מטר.

עוד באותו נושא

הנה זה בא: תיעוד מרהיב מהדרום

יום שלישי: קר מאוד, גשם ירד מידי פעם מצפון הארץ ועד לצפון הנגב, מלווה בסופות רעמים בודדות וברד. קיים חשש לשיטפונות ‏בנחלי המזרח והנגב. ינשבו רוחות ערות. בהרי הצפון והמרכז מעל 700 מ' (כולל ירושלים וצפת) ירד שלג קל מידי פעם, ויתכן שיערם מעט על הקרקע.‏

יום רביעי: המשקעים יפסקו, הרוחות יחלשו ותחול עליה קלה בטמפרטורות. עדיין קר מהרגיל לתקופה. בלילה צפויה קרה במקומות המועדים.

יום חמישי: מעונן חלקית, תחול עליה קלה נוספת בטמפרטורות, אך הן עדיין נמוכות מהממוצע לתקופה. ייתכן טפטוף עד גשם קל, בצפון הארץ ובמרכזה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 7 דיונים מיין לפי
1
מספיק עם הבלוף. ללא השאיבה האדירה הכנרת מזמן
***** | 13-03-2022 8:30
הייתה מלאה.
2
אם זה אתר...
נתן | 13-03-2022 11:03
אם זה אתר סרוגים? למה יש פרסומת של אישה בבגד ים מינמליסטי?
3
מה זה משנה,...
מיכל | 13-03-2022 12:48
מה זה משנה, ממילא כל המים מועברים לירדנים בגלל ממשלת החרפה.
4
מדינה מגעילה אשר...
עופר אורן | 13-03-2022 16:11
מדינה מגעילה אשר זונחת את יושביה לטובת כל מיני זרים
5
כבר כמה זמן...
ג.ש | 14-03-2022 4:32
כבר כמה זמן אני מתלבט אם לקחת את הערוץ סרוגים ברצינות. זה מתחיל בכתבות על הלוטו. הלוטו בהיסטריה מזג האוויר משוגע סוער וגשום ( לא השבוע האחרון) עליה מטורפת? איזה? 7סמ זה לא מטורף הלוטו בהיסטריה?? כמה שטויות אפשר לכתוב איזו אנרגיה אתם מוציאים על כתבות זניחות
6
כאשר לא יודעים...
אריה | 14-03-2022 7:09
כאשר לא יודעים מה משמעות שנה מעוברת לא מבנים שגם בלג בעומר ממשיך לרדת גשם ,ולכן יש דחיפות לשאוב כמה שאפשר מהכנרת בשפל ולפתוח יותר את הסכר כי בשבועיים הקרובים הכנרת תעלה יותר ממטר
7
אפשר לעצור את...
אליהו | 15-03-2022 8:05
אפשר לעצור את ההתפלה היקרה ולשאוב מים כדי למנוע הצפה