ראש הממשלה, נפתלי בנט, שוחח עם מזכ"ל האו"ם, אנטוניו גוטרש. השניים שוחחו על המצב בין רוסיה ואוקראינה, וכן על המאמצים לסיוע הומניטארי לאזרחי אוקראינה. ראש הממשלה והמזכ"ל סיכמו לעמוד בקשר שוטף.
עוד באותו נושא
ישראל ואוקראינה סיכמו – זלנסקי ינאם בכנסתאמיר אטינגר, מתי ברנהרט

"שוחחתי היום עם מזכ"ל האו"ם, אנטוניו גוטרש, על המצב בין רוסיה לאוקראינה", כתב בנט, "וכן על המאמצים לסיוע הומניטארי לאזרחי אוקראינה".
"סיכמנו שנשמור על קשר שוטף. ישראל תמשיך לפעול כדי למנוע שפיכות דמים ולהעביר את הצדדים משדה הקרב אל שולחן הדיונים".





תגובות
מה מבין חמור במרק פירות .בנט הנבל מקשקש ועושה המון רעש מכלום כלום .טמבל טפל קודם באוים האירני ,אני יודע שאינך מסוגל .כל העשיה שלך היא הצגה למען יראו ,העיקר להשיג תמונה.אתה האידיוט התורן של ההיסטוריה.