כבוד למגזר: תלמיד סרוג זכה באתגר של הניו יורק טיימס - סרוגים

כבוד למגזר: תלמיד סרוג זכה באתגר של הניו יורק טיימס

אהרון ולדמן, תלמיד הישיבה התיכונית נווה שמואל באפרת זכה באתגר אוצר המלים של הניו יורק טיימס, כשסיפור קצר בן 50 מילים שכתב פורסם באתר העיתון. "הופתעתי מאוד לשמוע שזכיתי, ומהתגובות שקיבלתי הבנתי את המשמעות והחשיבות של הזכייה".

כבוד למגזר: תלמיד סרוג זכה באתגר של הניו יורק טיימס
  הזוכה: אהרון ולדמן

כבוד למגזר. אהרון ולדמן, תלמיד כתה יא' בישיבה התיכונית נווה שמואל באפרת, שבפיקוח המנהל לחינוך התיישבותי ופנימייתי במשרד החינוך, זכה בתחרות אוצר המלים של הניו יורק טיימס לחודש ינואר.

הסיפור שכתב אהרון פורסם באתר העיתון בשבוע שעבר, כאחד משמונה זוכים מבין מאות סיפורים שכתבו תלמידים מרחבי העולם שנענו לאתגר.

עוד באותו נושא

כבוד למגזר: שתי תא"ליות סרוגות קיבלו דרגה


43

על קיום התחרות שמע לראשונה יהושע דוקר, מורה למקצוע האנגלית בישיבה. "אמי, המתגוררת בארצות הברית, ספרה לי על התחרות, וחשבתי שהיא עשויה להיות אתגר שיעניין את התלמידים שלי", הוא מספר. "הסיפור של אהרון היה טוב מאוד, אך מאות הסיפורים שהועלו לאתר התחרות היוו תחרות קשה".

מדי חודש עורך העיתון תחרות כתיבה שמיועדת לתלמידי תיכון מכל העולם , ומטרתה לאתגר את שליטתם באוצר מלים בשפה האנגלית, במשימות כתיבה שונות ולפי כללים הנקבעים מראש.

אהרון ולדמן עם הכתבה מהניו יורק טיימס

המשימה של חודש ינואר הזמינה את התלמידים לכתוב סיפור קצר בן 50 מלים בדיוק, שיכלול מלים שנקבעו על ידי עורכי התחרות כאוצר המלים של החודש. כהכנה לכתיבת הסיפורים הוצע לתלמידים לקרא באתר הניו יורק טיימס כתבות ומאמרים הכוללים מלים אלה כדי לקבל השראה לשימוש בהן. "ההשתתפות בתחרות הייתה עבורי אתגר מהנה שרציתי לבדוק אם אוכל לעמוד בו", אומר אהרון, "הופתעתי מאוד לשמוע שזכיתי, ומהתגובות שקיבלתי הבנתי את המשמעות והחשיבות של הזכייה".

"זכייה מכובדת מאוד", בירכה ג'ודי סגל, המפקחת על הוראת האנגלית במינהל לחינוך התיישבותי ופנימייתי. "השתתפות בתחרויות בינלאומיות בשפה האנגלית היא כלי ללמידה יצירתית גלובלית ששואפת למצוינות, למידה שמאפיינת את הוראת מקצוע האנגלית במנהל לחינוך התיישבותי".

הסיפור הקצר שכתב אהרון והמילים המודגשות הן מילות החובה

The project was BESET with problems from the get-go. This was INEVITABLE after I TERSELY commented to my partner “you are the BANE of my existence.” This appeared to offend him, but the crisis was averted. The tension subsided after COPIOUS apologies, and we returned to our previously PRISTINE relationship.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
כי מציון תצא תורה ודבר השם מירושלים
קרלמרקס | 09-03-2022 16:31
אולפנות מקום ראשון בציוני הבגרות . והנה פרס חשוב נוסף . רק בדוגמא טובה לסביבתנו נוכל באמת להשפיע ולהפיץ את אור התורה. יישר כוח !!! כדי שנהיה אור לכל העמים , חשוב שנלמד ונשכיל להאיר עליהם ואם בשפתם מה טוב .
2
Very nice!!! ...
Tammy | 09-03-2022 22:59
Very nice!!!
3
Way to go...
מומיןאמא | 10-03-2022 8:33
Way to go Ahron ! ????
4
אתם מגדירים עצמכם...
קובי | 10-03-2022 8:47
אתם מגדירים עצמכם מגזר אה? לא חלק מישראל אלא משהו נפרד... מתנשאים מגעילים וקמצנים
מגזר גויים...
ישורון | 10-03-2022 9:23
מגזר גויים
5
כבוד גדול לרפורמים. הציונות...
ישורון | 10-03-2022 9:22
כבוד גדול לרפורמים. הציונות הדתית מגדלת דור של רפורמים, התרחקות מ תורה והתקרבות לתרבות הגויים. אושר גדול ורגש נחיתות מול הגויים. ממש אור לגויים????
6
לא הבנתי מי...
קלייר | 10-03-2022 11:29
לא הבנתי מי רפורמי? על מה אתה מדבר אפרת, רפורמי ?