
אבוטבול בליאק| צילום: (צילום: ערוץ כנסת)
עימות סוער בוועדת הכלכלה בין חברי הכנסת משה אבוטבול וולדימיר בליאק, סביב התמיכה בעסקים שקרסו במהלך הקורונה.
עוד באותו נושא
עימות נוסף בין הח"כיות; סילמן פרצה בבכי | צפוחדשות סרוגים

בליאק הטיח באבוטבול: "אתה גזען, זה אותו אחד שקרא לי'וודקה, וודקה". חכ"כ אבוטבול תקף בחזרה: "אני לא גזען. העליתם את השתייה המתוקה ולא העליתם לעשירים את הוודקה, וויסקי. אני לא חוזר בי. אני לא מפחד ממך". צפו
תגובות
לא רק החרדים שותים שתיה קלה או מוגזת. כל הכבוד ליברמן