הקמפיין החדש של נועה ירון דיין
לוריאל פריז גייסה את הסופרת ומגישת הטלוויזיה נועה ירון דיין לתוכנית העולמית STAND UP! למניעת הטרדות מיניות במרחב הציבורי במסגרת יום האישה

הקמפיין STANDUP! שיזם המותג לוריאל פריז, יעלה מחר (שלישי) במסגרת יום האישה הבינלאומי. מטרת הקמפיין למנוע הטרדות מיניות במרחב הציבורי ולהעלות מודעות לתופעה. בפעם הראשונה חלק שיתוף פעולה עם נשים מהציבור הדתי.
כחלק מהקמפיין, ובמטרה להרחיב את המסר גם במגזר הדתי, נוצר השיתוף פעולה עם נועה ירון-דיין, סופרת ומגישת טלוויזיה ורדיו בעבר, שחזרה בתשובה וכיום יזמית הפועלת להעצמה נשית. בין שלל פעילותה, הגתה ביחד עם שותפתה דלית אייזנר את "רוקדות על המים", פסטיבל נשי בקרב המגזר הדתי.

(צילום: הפרופסור דודי קפלר ומיכל אלבלק)
קמפיין 'סטנד אפ!' (עמדו מנגד), שיעלה בדיגיטל ובשילוט חוצות, הוא חלק מתכנית הדגל החברתית הגלובלית של לוריאל פריז –'סטנד אפ' נגד הטרדות מיניות במרחב הציבורי, שנועד למנוע הטרדות מיניות במרחבים הציבוריים, בדגש על העומדים מהצד – ולתת לכולנו כלים כדי שיוכלו לעצור את התופעה.
בישראל, נבנתה שותפות ארוכת טווח עם איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית, במסגרת זו הושק אתר בעברית: standup-israel.com הכולל לומדה עם 5 כלים פשוטים בעזרתם אפשר ללמוד איך להגיב בביטחה בפעם הבאה שניתקל בהטרדה מינית/נחווה הטרדה בעצמנו. בנוסף, ילווה את הקמפיין האשטאג מקומי #דילעמודמהצד ויתקיימו סדנאות ייעודיות של הפרויקט בקרב עשרות אלפי איש בשנה.

(צילום: הפרופסור דודי קפלר ומיכל אלבלק)
מסקר שביצע המותג עולה כי 1 מתוך 2 נשים בישראל חוו לפחות חוויה אחת של הטרדה מינית במרחב הציבורי, 79% ציינו שהיו סביבן אנשים אחרים שהיו עדים למקרה, 73% ציינו שאותם צופים מהצד לא התערבו או התעלמו, ואילו 58% מעוברי האורח שהיו עדים לתופעה של הטרדה מינית במרחב הציבורי אמרו שאם הייתה להם הכשרה או כלים – הם היו מתערבים לטובת המוטרד/ת.
מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו