נכנס לסדרת דוקו: המדליסט האולמפי יודיע על פרישה - סרוגים

נכנס לסדרת דוקו: המדליסט האולמפי יודיע על פרישה

מדליסט הארד מהמשחקים האולימפיים בריו 2016 והארד הקבוצתי בטוקיו 2020, אורי ששון, יודיע בחודש מאי כי הוא יורד מהמזרן. ששון החליט לפרוש וייכנס לסדרה 'מחוברים', כך פורסם בישראל היום

נכנס לסדרת דוקו: המדליסט האולמפי יודיע על פרישה
  (צילום: רועי אלימה/ פלאש 90)

 מדליסט הארד מריו 2016 ואחד הספורטאים המעוטרים בתולדות הספורט הישראלי בכלל והג'ודו הישראלי בפרט (שתי מדליות אולימפיות, אחת אישית ואחת קבוצתית) – לא ימשיך לקמפיין פריז 2024. אורי ששון (32) יודיע על פרישה מג'ודו מקצועני בחודש מאי הקרוב.

ששון, שמצלם את עצמו בימים אלו לסדרה "מחוברים", ייכנס מסיבת עיתונאים כחלק מעלילת הסדרה, שבה יודיע על פרישה. מי שהגיע לגרנד סלאם תל אביב בחודש שעבר ראה את ששון מסתובב עם מצלמה אישית שמתעדת את המתרחש לפני ומאחורי הקלעים. ששון כמובן, לא השתתף בתחרות.

עוד באותו נושא

מדליית כסף לאבישג סמברג באליפות העולם בבולגריה

ששון, שנחשב ליורש של אריק זאבי, החזיק בקריירת רבת הישגים, שכללה זכייה רצופה בשתי מדליות כסף באליפויות אירופה במשקל מעל 100 ק"ג (2015 ו-2016) ומלבד המדליות האולימפיות הוסיף את אלו היבשתיות – יותר מ-15.

הג'ודוקא הירושלמי התחיל את הקריירה שלו יחד עם אחיו, שאף הוא עסק בג'ודו מקצועני, והפתיע כשפרש כנפיים עם מדליה הירואית במשחקים האולימפיים בריו 2016, שמהם זכורה גם התקרית עם הג'ודוקא המצרי שסרב ללחוץ את ידו.

ששון נחשב לאחד הספורטאים האהובים ביותר בישראל, וכאשר השתתף בתחרות השירה "זמר במסיכה" כמנת פלאפל זכה לפופולאריות אדירה בקרב הצופים. בנוסף, שימש כפרזנטור של חברות שונות במשק. אין ספק שהספורטאי בן ה-32 ייחסר לנבחרת הישראלית במשחקים האולימפיים בפריז.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
הוא פרש לפני...
בהצלחה! | 07-03-2022 19:56
הוא פרש לפני שלוש שנים. לא ניתח קרב בודד, באולימפיאדה הפסיד בכל אחד ואחד מהקרבות