סקר של פרופסור קמיל פוקס עבור חדשות 13, מעלה כי כמחצית מהישראלים סבורים שנסיעתו של ראש הממשלה נפתלי בנט, הייתה צעד נכון.

על פי הסקר, 48% השיבו כי בנסיעתו בנט פעל נכון. 34% חושבים שהוא פעל לא נכון ו-18% השיבו כי הם אינם יודעים להביע עמדה.
עוד עולה מהסקר, כי רוב הישראלים תומכים בהתערבות ישראלית: 52% תומכים בתיווך ישראלי מול 32% שמתנגדים. 16% השיבו שאינם יודעים.

שמונה חודשים אחרי הקמת הממשלה, ומהסקר עולה כי כמחצית מהישראלים רואים בבנימין נתניהו דמות משפיעה יותר מבנט. לשאלה "מי יכול לנהל את המדיניות הישראלית במשבר רוסיה-אוקראינה בדרך טובה יותר?", הרוב המוחלט השיב נתניהו – 49%. רק 23% השיבו בנט ו-13% בלבד השיבו אף אחד מהם. 15% השיבו כי הם אינם יודעים.

גם בשאלת ההתאמה לתפקיד ראש הממשלה, נתניהו עולה בפער גדול על נפתלי בנט. לשאלה "מי הכי מתאים לכהן כראש ממשלה?", נתניהו זוכה לרוב עם 50% שהשיבו כי הוא המתאים ביותר. בנט מקבל 20% בלבד. יאיר לפיד עם 17% ובני גנץ עם 12%.





תגובות
חובבן, ליצן, אין ולא יהיה על ביבי והוא עוד יחזור להיות ראש ממשלה!!!!!
הבוחרים של ביבי ליצנים
כשחמור כמוך מציץ כולם קוראים תראו חמור מציץ פלא עולמי
בנט מנסה בכול כוחו לחקות את נתניהו בעזרת התקשורת הארורה גם פה הוא לא מצליח
את מתכוון שביבי מנסה להשתחל אבל הוא פאסה הליכה ללא חזרה תפנים
ביבי הפך לשמעון פרס החדש ביבי הפך לשמעון פרס החדש - אחד שתמיד מנצח בסקרים
החילונים מעדיפים את בנט על לפיד... החילונים כנראה סוברים שבנט עוד פחות דתי מיאיר לפיד. בנט כבר חילל שבת בפרהסיא פעמיים. אצל שונאי הדת בודאי שבנט מקבל הרבה לייקים...
בנט מתחזק ומגלה יזמות של סטארט אפ הסטגנציה והפאתטיות של נתניהו וחסידיו התחלפה בראש ממשלה דינאמי ובעל תושייה שיוצר פעילות עולמית לטובת המדינה היהודית. אין ספק שהאיש הוא יזם סטארט אפ ומגלה את כישוריו הניהוליים בהתאם לטובת העם היהודי .
לפיד מייצג משהו. בנט לא מייצג כלום... לפיד לפחות מייצג 17 חברי כנסת והשקפות עולם מסוימות. בנט כמובן לא מייצג את בוחריו שהונה אותם. איך אומר ברדוגו החכם על בנט הוא ''ילד לך תביא!'' של לפיד. אין שום סיבה להצביע לילד במקום לאדונו...
בנט עולה על נתניאו בכל פרמטר נתניאו בסוף דרכו כשל לאחד את עם ישראל ולא היכה את עמלק
פחחחחחחחחחחח