סגן השרה יאיר גולן (מרצ) תקף בחריפות את חברי הכנסת של הציונות הדתית בעקבות קרב הצעקות הבוקר בין חברי הציונות הדתית לבין ח"כ ניר אורבך מימינה, כשהם מאשימים אותו שבגללו הופקרה הישיבה בחומש.

"היום בחמש ארבעים בבוקר היה פה אירוע מטלטל. החל פה מופע צעקני צווחני אלים בתכניו ומאיים בהתנהלותו. המופע הזה בא מצדם של אנשים המכנים עצמם הציונות הדתית. זה הציונות הדתית? הכינוי לבושתה של הציונות."
גולן הוסיף: "25 נלחמתי לתקומתה של הציונות. הציונות שלי של שלמות העם שקודמת לשלמות הארץ. ציונות שלא רוצה לספח לתוכנו מיליוני פלסטינים. ציונות של דמוקרטיה, ציונות של בן גוריון, של רבין, של שרון".
"אורבך אתה פחות מאפס"
כאמור, האירוע הבוקר החל עוד במליאה, כשבמהלך ההצבעות על חוק הגבלת כהונה, אורית סטרוק הגיעה לבנט וגנץ והתפרצה לעברם.
משוגע, חצוף: כמעט מכות בין רוטמן ליו"ר הכנסת. צפו
במהלך ההצבעה השמית, צעקה סטרוק: "נגד. אני נגדכם אתם חבורה של אפסים אורבך אתה אפס". דודי אמסלם מהליכוד הוסיף: "אורבך אתה פחות מאפס אתה כלום". אורבך מצדו ענה להם בצעקות. לסטרוק: "איך את מדברת? ויתרת לגמרי על התורה". לאמסלם: "אתה יושב ליד הקב"ה? מינית את עצמך למשגיח כשרות?".
עם תום אחת ההצבעות, יצאו הח"כים לנוח מחוץ למליאת הכנסת, במה שמכונה 'הפרסה', אזור בו רק לחברי כנסת ועוזריהם מותר להיכנס, ואין בו את מצלמות הכנסת. הצעקות הלכו והסלימו, עד שיו"ר הכנסת בצעד שערורייתית הורה לסדרנים להרחיק את רוטמן מהמקום.
אז החלה כמעט תגרה בין רוטמן ללוי, כשרוטמן מאשים אותו בבריונות וחריגה מסמכות. המאבטחים נאלצו להפריד ולהרחיק את רוטמן, ובמהומה נפגע אחד מהם בידו באורח קל ונזקק לחבישה.





תגובות
שלמות העם קודמת אצלו לשלמות הארץ, ולכן קרא "תתי אדם" לחלק נכבד מהעם.. צבוע חולני.
צודק לגמרי! סמוטריץ רחוק שנות אור מהציונות הדתית לא דרך ארץ לא שרות צבאי לא תורה לא נימוס ולא יושרה רק יוהרה שחצנות גאווה פה מטונף חזה מתוח ופרצוף זחוח זה סמוטריץ בושה עצומה לציונות הדתית
כל מה אמרת מתאר במדוייק את נפתלי בנט
,בתאור שלך ,אתה מגלה את הטמטום שלך ,שמאלן אנטישמי שונא יהדות ויהודים .מה אתה מחפש במדינת היהודים ? קח מריצה ויחד עם ליברמן וגולן ולכו לעזה .שם החברים ילמדו אתכם דרך ארץ איסלמית ,הכל שם עובר דרך הסכין.
הציונות הדתית הסירו דאגה מלבכם, כמו בכל היסטוריה היהודית, הקיצוניות והמשיחיות תגבר תהליך שיוביל לגלות שלישית. במקרה הטוב, הציונים החילונים ( כולל מפד"ל ההיסטורית) שהקימו את המדינה ואת ההתיישבות העובדת, מכונים היום "שמאלניים עוכרי ישראל" יאלצו להגר! במקרה הטוב, יוותרו "הציוניות הדתית". שסניקים, חרדים ורוב ערבי אחר סיפוח השטחים!
ניר אורבך הוא ביריון נוכל ובושה לציונות הדתית ניר אורבך הוא ביריון נוכל ובושה לציונות הדתית