הדוברת הסרוגה עוברת לעולם הפרסום
שלומציון מאירוביץ, ששימשה בחמש השנים האחרונות כדוברת מחוז המרכז במשרד החינוך, מצטרפת לחברת 'משרוקית': "ההצטרפות של שלומציון תחזק את התחושה המשפחתית"
לומדת לשרוק.
שלומציון מאירוביץ, דוברת מחוז המרכז, הגדול שבמחוזות משרד החינוך, עוזבת לטובת תפקיד מנהלת הלקוחות הראשית במשרד הפרסום 'משרוקית' של מיכל ורוני ארזי.
הצטרפותה של מאירוביץ היא חלק משורת מהלכים שמבצע המשרד, לאחר גידול של 50% בהיקף הפעילות שלו בשנה החולפת, ולקראת יום הולדתו העשירי.
משרדי 'משרוקית' במודיעין, מעניקים שירותי דיגיטל, פרסום, אסטרטגיה, מיתוג, תוכן וקריאייטיב לשורה של לקוחות, ובהם משרדי ממשלה, רשויות מקומיות, חברות מסחריות וארגונים מובילים בישראל ובארצות הברית.
"משפחת משרוקית היא אי של יציבות וביטחון בתוך ים דיגיטלי סוער", אומר ארזי. "ההצטרפות של שלומציון למשפחה תחזק את התחושה הזו ותאפשר ללקוחות שלנו להרגיש שיש להם פרטנרים קשובים ואכפתיים בדרך להצלחה".
רק לאחרונה הצטרפו לשורת הלקוחות של משרוקית תיאטרון החאן, לשכת עורכי הדין, משרד העלייה והקליטה, פורום קהלת, קרן דניאלי, והחברה לפיתוח מטה בנימין.
מאירוביץ תחליף בתפקיד את מיכאל בוטיר, שעוזב אחרי 8 שנים במשרוקית. בוטיר, הידוע גם כמשפיען רשת וצייצן בולט, צפוי להקים את מחלקת הקריאייטיב של סוכנות השיווק למגזר ה-B2B "Xtra mile".
"מיכאל יישאר לעד חלק בלתי נפרד ממשרוקית, ואנחנו גאים מאוד בדרך המשותפת שעשינו יחד לאורך השנים" אמר ארזי, "כולנו מאחלים לו הצלחה גדולה גם בתפקיד החדש ובטוחים שכך יהיה".
מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו