ח"כ ג'ידא רינאוי זועבי (מרצ) ניהלה הערב (שני) את דיון 40 החתימות בנושא הפשיעה בנגב.
במהלך נאומו של יו"ר האופוזיציה נתניהו, המליאה רעשה ונרשמו הפרעות רבות מצד הח"כים. היו"ר הזמנית ניסתה להשתלט על הח"כים הסוררים, ונתניהו תקף אותה על הניהול הכושל.
צפו:

נתניהו יור| צילום: (מתוך ערוץ כנסת)
"אני מאחל לך הצלחה רבה בתפקידך הבא, אבל בתפקיד הנוכחי את לא מגלה יכולות מדהימות. מקווה שתצליחי להביא את הסינים להקשיב לך יותר ממה שחברי הכנסת מקשיבים לך ואני מקווה שתדעי להגיד להם את הדברים הנכונים".





תגובות
צודק ניהול הכנסת היגי מחבלת
נאחל לביבי שיצליח יותר במשפט מאשר בתור יושב ראש האופזיצייה
נאחל לעם ישראל שיחזור מהר לשלטון... ובשלב עצוב זה שהזועבי'ם למיניהם יזיקו מה שפחות...
תדייק: "במשפט שתפרו לו". וכמו שפרופ' גביזון ז"ל אמרה: אין סיכוי שנתניה יזכה להליך הוגן. שר המשפטים וידא את זה.
לו הימין היה דורסני ואגרסיבי כמו השמאל והערבים - היינו מצליחים.
פחחחחחח
לא צריך להיות דורסני, מספיק שכמה מאות אלפי ליכודניקים היו מטריחים את עצמם לקום מהמנגל וללכת להצביע , לא היינו במצב הזה היום.