הזמרת הדתייה שרה שפילמן בקליפ חדש לכבוד חודש אדר - סרוגים

הזמרת הדתייה שרה שפילמן בקליפ חדש לכבוד חודש אדר

הזמרת הדתייה, שרה שפילמן, מוציאה לאור קליפ משמח ומקפיץ במיוחד המתאים במיוחד לחודש אדר | "לאושר יש אפקט דומינו. תתחילי מבחוץ. זה שווה את זה"

הזמרת הדתייה שרה שפילמן בקליפ חדש לכבוד חודש אדר
  (צילום: טל לוריא)

שרה שפילמן היא זמרת שומרת מצוות ששרה ומופיעה רק בפני נשים. היום (שני) היא מוציאה לאור קליפ לאחד השירים הבולטים באלבום הבכורה שלה Song Without Words, מטרת השיר זה להאיר את היום שלנו, להרים את מצב הרוח.

שפילמן משתפת: "יש זמנים בחיי שאני יודעת שפעילות גופנית תהיה הדבר הטוב ביותר עבורי ותגרום לי להרגיש שמחה, אך אין לי כח אפילו להתקרב למכשיר האופניים, ומרגישה שנמצאת במרחק מנטלי גדול מהן".

"לכן, ארוץ לקנות נעלי ספורט חדשים, אתחדש בבגדים נוחים להתעמל ואפילו אלבש אותם, עד שיהיה לי רצון ללכת ולהתעמל כיוון שהרגשתי מוכנה. עכשיו יותר קל לי לקום וללכת, כיף לי, שכן האימון נותן לי אנרגיות לעשות דברים שמביאים משמעות ותכלית גבוהה יותר בחיי, כמו ללמד קול, לשיר, ללמד, לבשל אוכל בריא ולהיות מסוגלת להקשיב למשפחתי כשהם צריכים אותי. לאושר יש אפקט דומינו. תתחילי מבחוץ. זה שווה את זה".

"אני מרגישה ששמחה להרבה מאיתנו, צריכה להיות מושפעת מה'בחוץ'. לעיתים דברים שטחיים כמו חיוך מאולץ, להתאפר בבוקר או להתהלך על הנמל הם אולי התנהגויות שעשויות להיחשב שטחיות, אך בסופו של דבר אולי החיוך הזה יחלחל פנימה ויעזור לשמחה הפנימית".

"השיר הזה מתאים כל כך לחודש אדר, לחודש שבו אנו מצווים "להרבות בשמחה", למרות שלכאורה מותר לתהות כיצד אנו מסוגלים לעשות דבר כזה. ובכן, מאחר וחג הפורים הוא רק יום אחד, מתוך אדר א' ואדר ב', אולי נוכל להשתמש בטקטיקה הזאת בימים האחרים: להתלבש בבגדים שונים, להזיז רגליים וידיים כשיש לנו זמן וכך, השמחה החיצונית המלאכותית תתפשט אל תוך תוכנו האמיתי".

האזינו לשיר החדש של שפילמן:

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו