ניצב הכבאות וההצלה רב טפסר דדי שמחי, שמסיים את תפקידו בחודשים הקרובים, הגיע לדיון בוועדה לביטחון פנים בכנסת.
עוד באותו נושא
הממשלה אישרה: זה נציב כבאות והצלה החדשחדשות סרוגים

יו"ר הוועדה, ח"כ מירב בן ארי, נפרדה ממנו ואז הפתיעה אותו במתנה – בובה של "סמי הכבאי". "כל ילד שרואה את סמי הכבאי אומר לעצמו 'אני רוצה להיות כזה' ולוחמי האש שרואים את מה שעשית למען הכבאות וההצלה, אומרים 'אני רוצה להיות כזה'".

מרב בן ארי| צילום: מרב בן ארי מפתיעה את דדי שמחי (ערוץ כנסת)





תגובות
נקרעתי מהתרגשות מהמחווה של בן ארי לדדי שמחי . צריך להיות עז אמיתית לחשוב על רעיון מקורי כל כך . סיפרו לי שדדי ישב ברכבו ובכה מהתרגשות …… .