ועדת השחרורים החליטה: עונשו של משה איבגי יקוצר - סרוגים

ועדת השחרורים החליטה: עונשו של משה איבגי יקוצר

לאחר 5 חודשים: ועדת השחרורים החליטה על שחרור מוקדם של משה איבגי שמרצה את עונשו לאחר שהורשע במעשים מגונים בשני נשים והטרדה מינית באישה נוספת בהטרדה

ועדת השחרורים החליטה: עונשו של משה איבגי יקוצר
  (צילום: פלאש 90)

היום (שני) ועדת השחרורים החליטה כי עונשו של השחקן משה איבגי יקוצר. איבגי שבימים אלה מרצה עונש של 11 חודשי מאסר לאחר שהורשע בעברות של מעשים מגונים בשני נשים והטרדה מינית באישה נוספת.

יור נעמת, חגית פאר, אמרה בתגובה להחלטת ועדת השחרורים על שחרור מוקדם של משה איבגי: "ועדת השחרורים ממשיכה בנחישותה להקל עם עברייני מין. לפני זמן לא רב החליטו שם על שחרורו של עבריין המין רונן ביטי וכעת מחליטים להקל גם עם עבריין המין משה איבגי. איזה מסר מבקשים להעביר שם לנשים האמיצות שאזרו אומץ להתלונן וכעת רואות כיצד המערכת מרחמת על אותם טורפים מיניים?"

(צילום: פלאש 90)

כזכור, בחודש ספטמבר האחרון התייצב השחקן משה איבגי בכלא חרמון. עוד בטרם נכנס בשערי בית המאסר, אמר איבגי: "אני מקווה שהתקופה תעבור, שהיא תעבור כמו שהיא צריכה לעבור. זה לא טיול לתאילנד". כאשר שנשאל אם יש לו מה להגיד למתלוננות נגדו, הוא השיב: "את מה שהיה לי להגיד אמרתי".

גזר הדין הסופי של איבגי ניתן בחודש יולי האחרון, אז גזר עליו בית משפט השלום בחיפה עונש המאסר לאחר שהורשע בביצוע מעשים מגונים ובהטרדה מינית כלפי ארבע נשים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו