
אבינר אוקראינה| צילום: הרב אבינר על המלחמה באוקראינה
(צילום תמונה ראשית: יונתן זינדל/ פלאש90)
הרב שלמה אבינר מתייחס למלחמה בין רוסיה לאוקראינה, ואומר כי אסור לנו לשכוח את מה שהאוקראינים עוללו ליהודים במהלך ההיסטוריה, וכל לא מדובר ב"חסידי אומות העולם". צפו
עוד באותו נושא
הרב הראשי של אוקראינה: סייעו לנו בשעה קשה זומתי ברנהרט





תגובות
כשנותנים לימור לדבר
מסכים עם כל מילה!
הרב אבינר לא מפגין כאן חכמה יתרה רוסיה הטוטליטארית פלשה באופן הכי שערורייתי גס ותוקפני למדינה ריבונית שרצתה להיות חלק מאירופה. הנשיא של אוקראינה הוא יהודי על מלא. האנטישמיות באוקראינה של היום אפסית לעומת מדינות כמו בריטניה או צרפת. אז לכל ארץ מארצות העולם יש פרקים אנטישמיים קשים. האם זה מצדיק שרב בישראל יתמוך במשטר נוראי של פוטין?? הזוי
הרב אבינר לא תומך ברוסים והוא אומר בפירוש שהוא מקווה שהכל יסתדר ויהיה שם שקט ושלווה. הוא רק אומר שהאוקראינים אינם צדיקים ולנו כעם יש חשבון ארוך איתם, וכשאנו רואים אותם נענשים זה לא אמור להפתיע אותנו
הם לא נענשים. הם מותקפים.
אירופה שחותמת הסכמים עם איראן... אנו לא שמחים לאיד. אבל המערב לא באמת בצד שלנו
יי נאצי
לא מחסידיו של הרב אבינר אבל אני חושב שיש הרבה אמת במה שהוא אמר, וטוב שנשמעים קולות כאלה.
נושה אורן חורן לך חפש מי שיזייייין אןתך חולה בראש