דיווח בסוריה: ישראל תקפה בפעם הרביעית החודש - סרוגים

דיווח בסוריה: ישראל תקפה בפעם הרביעית החודש

בסוריה דווח כי כוחות ישראלים תקפו הלילה מספר יעדים במחוז קוניטרה הסמוך לרמת הגולן, כאשר "נגרם נזק חומרי" באזור. זו הפעם הרביעית שבה מיוחסת תקיפה לישראל בסוריה בחודש האחרון

תקיפה נוספת בסוריה: סוכנות הידיעות הסורית הרשמית "סאנא" דיווחה כי כוחות ישראלים תקפו הלילה (בין שלישי לרביעי) מספר יעדים בסביבת מחוז קוניטרה, הסמוך לרמת הגולן. לפי גורמים בצבא סוריה, "נגרם נזק חומרי" באזור.

לפי הדיווח, התקיפה הישראלית התרחשה סמוך לשעה 0:30 ובוצעה באמצעות מספר טילי קרקע-קרקע מאזור הגולן. מדובר באזור שבעבר היו בסביבתו תקיפות רבות שמיוחסות לישראל, כשזו הפעם הרביעית שבה מדווח על תקיפה באזור שבין דמשק לגולן בחודש האחרון.

עוד באותו נושא

רוסיה: "התקיפה בסוריה תדרדר את המצב באזור"


5

כזכור, רק בשבוע שעבר סוריה ייחסה לישראל תקיפה נוספת, שבדומה לתקיפה הנוכחית בוצעה גם כן באמצעות טילי קרקע קרקע. לדברי הסורים, התקיפה הייתה נגד מספר יעדים באזור הכפר זאכיה, דרומית לבירה דמשק.

שבוע לפני כן דווח על תקיפה אווירית ישראלית סמוך לדמשק, זאת לאחר שטיל נ"מ סורי ששוגר התפוצץ באוויר ובשל כך לא יורט. בעקבות הירי הופעלו אזעקות באזור אום אל פאחם ובחלק מיישובי השומרון. בצה"ל תקפו מספר מטרות בסוריה כתגובה לירי, ביניהם מכ"מ וסוללות נ"מ שירו על מטוסים של חיל האוויר.

כמו כן, ב-31 בינואר הטלוויזיה הממלכתית של סוריה דיווחה כי ישראל תקפה בטילים כמה יעדים באזור דמשק. גורם צבאי סורי אמר כי מערכות ההגנה האווירית של המדינה יירטו חלק מהטילים, בעוד שאחרים פגעו וגרמו נזק.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
כל הכבוד לצה"ל!
פיל | 23-02-2022 8:40
יישכוייח!