חדשות

לוחמי צה"ל חיסלו מחבל שיידה בקבוק תבערה

מחבל חוסל מאש כוחותינו לאחר שהוא ועוד מספר מחבלים זרקו בקת"בים לעבר רכבים ישראלים, סמוך לכפר אל חאדר. כוח צה''ל שהיה במקום זיהה את המחבלים וירה לעברם

אוטובוס שנפגע בכביש 55, ארכיון
אוטובוס שנפגע בכביש 55, ארכיון | צילום: (צילום ארכיון: שריה דיאמנט/פלאש90)

הערב (שלישי), במהלך פעילות יזומה של לוחמי צה"ל סמוך לכפר אל חאדר שבמרחב החטיבה המרחבית עציון, זיהו הלוחמים שלושה חשודים שהגיעו למרחב בו הושלכו בקבוקי תבערה לעבר רכבים ישראלים מספר פעמים בתקופה האחרונה, וסיכנו את הנוסעים בכביש.

הלוחמים ירו לעבר אחד החשודים בזמן שהשליך בקבוק תבערה ופגעו בו.

לוחמי צה"ל העניקו לו טיפול רפואי ראשוני בנקודה ובהמשך נקבע מותו. המחבל שמת הוא מוחמד צ'אלח, בן 13 מאל חאדר.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

25
13
ישראלי
22.02.22

כן יאבדו אוייביך ישראל ! מחבלים חובה להרוג !