עמותת השמאל המציאה סקר: "שקרנים נמאסתם" - סרוגים

עמותת השמאל המציאה סקר: "שקרנים נמאסתם"

אתמול פרסמה עמותת השמאל 'עתיד כחול לבן' סקר לפיו תושבי הבקעה מוכנים להתפנות מבתיהם. בירור קצר של יו"ר מועצת יש"ע לשעבר העלה כי מינה צמח בכלל לא ערכה את הסקר "לשפל מדרגה שכזה לא ציפיתי"

עמותת השמאל המציאה סקר: "שקרנים נמאסתם"
  בשמאל ממשיכים לשקר. דיין (פלאש90)

יו"ר מועצת יש"ע לשעבר דני דיין, חשף הבוקר (ג') עוד שקר של השמאל.

אתמול פרסמה עמותת השמאל 'עתיד כחול לבן' ממצאי סקר שנערך בקרב תושבי בקעת הירדן לפיו, כ-36% מהמתיישבים ביישובי המועצה האזורית ערבות הירדן בבקעת הירדן מעוניינים להתפנות תמורת פיצוי אף ללא הסכם מדיני, וכ-62% יסכימו להתפנות בעקבות הסכם מדיני.

בראש העמותה המקדמת פינוי  מרצון של תושבי יו"ש עומדים פוליטיקאים לשעבר ואנשי שמאל בהם גלעד שר, עמי איילון, אורני פטרושקה ודר נדלר.

הבוקר התבקש דיין לעלות לשידור ברשת ב' כדי להתעמת עם מנכ"ל התנועה בהקשר לסקר.

בעמוד הפייסבוק שלו תיאר דיין, כיצד נטען בשידור כי מדובר בסקר של מינה צמח לפיו אחוז גדול של תושבי הבקעה מעוניין להתפנות מרצון.

"השבתי שיש כאן מניפולציה ברורה כי ממצאים אלה סותרים את המציאות של קליטת תושבים בבקעה." מתאר דיין את השיחה. "זה לא יכול להיות נכון״ וזכה לתשובה מהמנכ"ל ״אבל מינה צמח ערכה סקר!״

דיין מוסיף כי איש בבקעה לא שמע על הסקר הזה. "הרי סקר חייב להכיל לפחות 500 בתי אב. בבקעה זה היה מתפשט כאש בשדה קוצים.  ואז התחילו להתברר העובדות המדהימות. ביקשתי שידברו עם מינה צמח." כותב דיין. ומביא את תשובה של מינה צמח: "לא ערכתי לאחרונה שום סקר בבקעת הירדן. אין לי מושג על מה הם מדברים״

את הדיון סיכם דיין במילים: "מתיישבי יש״ע בכלל ובקעת הירדן בפרט – צפויים ללוחמה פסיכולוגית נגדנו מצד ארגוני השמאל הקיצוני כדי לנסות להחליש, לייאש ולהשמיץ אותנו. אבל לשפל מדרגה שכזה לא ציפיתי."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
באמת שפל מדרגה
| 01-01-2014 10:56
צריך לזכור שבשמאל יש אנשים בודדים. הם מנסים לעשות רעש כאילו הם יותר...
2
תתכונן לשפל יותר נמוך אפילו
עושה חייל | 01-01-2014 14:27