סרטים בינלאומיים וישראלים ב-10 שקלים | יום הקולנוע - סרוגים

סרטים בינלאומיים וישראלים ב-10 שקלים | יום הקולנוע

מי רוצה לראות סרט בקולנוע תמורת מטבע אחד של עשרה שקלים? יום הקולנוע חוזר, וביום חמישי הקרוב כל הסרטים בבתי הקולנוע יהיו במחיר מסובסד

סרטים בינלאומיים וישראלים ב-10 שקלים | יום הקולנוע
  (צילום: שאטרסטוק)

כמו בכל שנה, גם השנה משרד התרבות והספורט והתאחדות ענף הקולנוע יקיימו את יום הקולנוע, במסגרתו כרטיס להקרנת סרט בקולנוע יעלה עשרה שקלים בלבד. מתי זה יקרה? ממש בעוד ארבעה ימים, ביום חמישי ה-24 בפברואר.

סרט במחיר מטבע

היוזמה התחילה כבר ב-2014, ומאז בכל שנה יש יום מיוחד בו כולנו יכולים להנות מסרט בקולנוע במחיר מסובסד של מטבע אחד. שנים ארוכות רק סרטים ישראליים היו במחיר הזה, אך השנה הוחלט שגם סרטים בינלאומיים יוקרנו בהנחה.

על כן כל הסרטים שישודרו בבתי הקולנוע ביום חמישי הקרוב יעלו עשרה שקלים בלבד. הניסיון מלמד שהכרטיסים לסרטים נחטפים ביום הזה, ועל כן רבים כבר מזמינים את הכרטיסים באתרי האינטרנט של בתי הקולנוע השונים. משום שמותר לבתי הקולנוע לגבות עמלת מכירה באינטרנט, מחירי הכרטיסים המוזמנים מראש עלולים להיות יקרים בכמה שקלים בודדים.

גל גדות במוות על הנילוס (צילום: Rob Youngson)

בין הסרטים הבינלאומיים המשודרים במחיר המסובסד: "מוות על הנילוס" בכיכובם של גל גדות, קנת בראנה וטום בייטמן, "אנצ'רטד" בכיכובם של מארק וולברג, טום הולנד וסופיה עלי, "אהבה, חתונות ואסונות אחרים" בכיכובם של ג׳רמי איירונס, דיאן קיטון ומגי גרייס, "סוכן הצללים" בכיכובם של ליאם ניסן ואיידן קווין, "הדוכס" בכיכובם של ג'ים ברודבנט, הלן מירן ומתיו גוד, "לב שקט" בכיכובה של קייט וינסלט, "חתונה בהפתעה" בכיכובם של ג'ניפר לופז, אוון וילסון ומאלומה.

ג'ניפר לופז בחתונה בהפתעה (צילום: צילום מסך מיוטיוב)

סרטים ישראליים שיוקרנו בבתי הקולנוע ביום חמישי: הקרנת הבכורה הארצית של "סנולנד" סרטו של יוני זיכהולץ, בכיכובם של שלומי קוריאט, אורי פפר, טלי שרון נתי קלוגר ושמיל בן ארי. "תמונת הניצחון" של אבי נשר בכיכובם של ג'וי ריגר, אמיר חורי, אליאנה תדהר, משי קליינשטיין ותום אבני, "זרים מושלמים" של ליאור אשכנזי בכיכובם של מורן אטיאס, חנן סביון, רותם אבוהב, יוסי מרשק וגיא אמיר. "הנה אנחנו" של ניר ברגמן בכיכובם של שי אביבי, נועם אימבר וסמדר וולפמן, ועוד.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו