בדרך לדובאי: השר גילה שהוא חיובי ויישאר בארץ - סרוגים

בדרך לדובאי: השר גילה שהוא חיובי ויישאר בארץ

רגע לפני שעלה למטוס בדרך לדובאי, שר החקלאות עודד פורר גילה כי הוא חלה בקורונה - כשקיבל תוצאה חיובית בבדיקת ה-PCR. כתוצאה השר ביטל את השתתפותו באירועי שבוע החקלאות הבינלאומי

בדרך לדובאי: השר גילה שהוא חיובי ויישאר בארץ
  יישאר בארץ. שר החקלאות עודד פורר (צילום: חיים גולדברג/ סרוגים)

הקורונה עדיין כאן: שר החקלאות עודד פורר התגלה הערב (מוצ"ש) כחולה בנגיף הקורונה, כאשר הוא קיבל תוצאה חיובית בבדיקת PCR שביצע לפני טיסה לאיחוד האמירויות. השר היה אמור להשתתף באירועי שבוע החקלאות הבינלאומי שייפתחו מחר בדובאי, אך עקב ההידבקות פורר יישאר בארץ. פורר הוא חבר הכנסת והממשלה ה-58 שנדבק בקורונה במהלך הגל הנוכחי.

"שבוע החקלאות הבינלאומי שיפתח מחר בדובאי ושאליו הוזמנתי על מנת לחתום על מגוון רחב של הסכמים לצד מפגשים עם עמיתיי מרחבי העולם, יפתח בלעדי" אמר פורר בטוויטר. "לצערי אובחנתי כחיובי לקורונה ואת מקומי תייצג בכבוד מנכ"לית משרדי נעמה קאופמן פס בזמן שאהיה בבידוד. שבוע טוב ובשורות טובות".

עוד באותו נושא

כמו שקד: שר נוסף נמצא חיובי בכניסה לאולפני 12


6

כזכור, בתחילת השבוע גם שר התפוצות נחמן שי נמצא חיובי לקורונה בבדיקה שערך בנוה אילן בכניסה לראיון בחדשות 12. ‏״על אף שנקטתי במשנה זהירות, האומיקרון לא פסח עליי", הגיב שי. "‏בשעות הצהריים, לפני כניסתי לראיון בנווה אילן, נמצאתי חיובי לקורונה בבדיקת אנטיגן. אני חש בטוב וממתין לתוצאות הPCR בביתי. ‏רק בריאות לכולם".

לפני כשבועיים כששרת הפנים הגיעה לראיון בתכנית פגוש את העיתונות בחדשות 12, היא עברה בדיקה בכניסה לאולפן והתגלתה חיובית לנגיף הקורונה. בשל כך היא חזרה לביתה והראיון איתה התקיים באמצעות הזום.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
עוד שר מיותר...
יחים | 19-02-2022 22:05
עוד שר מיותר המימן שי הזה בתם כלום מתברג
2
בטח לפיד הדביק אותו כי הוא שונאו
פורר מזרע יהודי? | 19-02-2022 22:07
יהי רצון שהקרונה מעודד פורר תשאר בגופו עד בוא המשיח פורר יהודי?
אל תיתהה...
אורי | 20-02-2022 19:32
אל תיתהה אין לך זמן גם אתה תיתפגר עם כל הנבלות האלה בקרוב,
מומלץ לקבוע תור לפסיכיאטר
תוהה | 20-02-2022 7:10
אתה לא צריך לסבול.
3
צאצא של ראש...
יאיר | 20-02-2022 19:31
צאצא של ראש עיר מושחת,מורשע,אתה והאבא שלך זבלים רחובות לקח זמן לתקן את מה שהאבא הזבל שלך גנב,זבל שר? היתי ממנה אותך באגף הסגור בכלא ניצן על הפדופילים ארור אתה ומי שעשה אותך,