שר הביטחון בני גנץ נפגש כעת (מוצ"ש) עם סגנית נשיא ארה"ב קמאלה האריס, זאת במסגרת כנס מינכן לביטחון. בהמשך הערב גנץ ייפגש עם עם שרת ההגנה של גרמניה כריסטינה למברכט, וכן עם שרת החוץ הגרמנית אנאלנה ברבוק.
צילום: (צילום: משרד הביטחון)
סרוגים premium
המהדורה המובחרת!
הטבת השקה מיוחדת:
במקום ₪39 בחודש עכשיו ב ₪0
תגובות