שירה האס תשפוט את רותם סלע בפסטיבל יוקרתי - סרוגים

שירה האס תשפוט את רותם סלע בפסטיבל יוקרתי

שירה האס תשפוט בפסטיבל "סירייס מאניה" היוקרתי, בו מועמדות 3 סדרות ישראליות, כולן מבית yes. בסדרות מככבים רותם סלע, נעמי לבוב, נועה קולר ויהודה לוי

author-image
שירה האס תשפוט את רותם סלע בפסטיבל יוקרתי
  (צילום: באדיבות yes)

שירה האס נבחרה להיות שופטת בפסטיבל סירייס מאניה הצרפתי לסדרות טלוויזיה. בין הסדרות המועמדות, נמצאת סדרה בה מככבת רותם סלע, לצד נעמי לבוב.

יש מי שיגיד שסירייס מאניה הוא התחרות היוקרתית ביותר בעולם לסדרות טלוויזיה, על כן חברת הכבלים yes יכולה לטפוח לעצמה על השכם, היות ו-3 סדרות שלה מועמדות לזכיה, והן המועמדות היחידות מישראל.

המועמדות מישראל

הסדרה "בלאדי מורי", בה מככבות רותם סלע ונעמי לבוב מועמדת בקטגוריית סדרת הקומדיה. מורי ודנה – בנות 35, רווקות, שותפות לדירה והחברות הכי טובות מימי התיכון. דנה (רותם סלע) היא רופאה מבריקה, מתמחה בגניקולוגיה וילודה. ומורי (נעמי לבוב) היא מרצה לקולנוע שנונה וצינית. שתי החברות מתמודדות עם בעיה אחת משותפת – רווקות מאוחרת. זוהי סדרה על חברות, על רווקות מאוחרת, על שתי חברות שהן הבית אחת של השנייה- אך הבית הזה, מאיים להתפורר.

בלאדי מורי (צילום: באדיבות yes)

הסדרה "ריקוד האש" בה מככבים יהודה לוי ונועה קולר מועמדת בקטגוריה היוקרתית ביותר, פרס הסדרה הטובה ביותר. מי שביימה אותה היא רמה בורשטיין, אשת קולנוע וסופרת ישראלית שחתומה גם על סרטים מצליחים מאוד כמו "לעבור את הקיר", "למלא את החלל". "ריקוד האש" מספרת על קהילה חרדית סגורה, שהאדמו"ר שלה הלך לעולמו. בן האדמו"ר לא מתקבל באהבה על ידי הקהילה בשל קרבתו לנשים, והעניין הולך ומסתבך.

ריקוד האש (צילום: באדיבות yes)

הסדרה "ילדים ביער" בכיכובה של דלית קהן מועמדת בקטגוריית מבקרי הטלוויזיה. העלילה מלווה הומלסית בהריון מתקדם שפוגשת חוקר משטרה שמתעסק בסחר בתינוקות. יחד הם יוצאים למשימה מחוץ לישראל על מנת לחשוף את ראשי ארגון הפשיעה.

ילדים ביער (צילום: באדיבות yes)

חבר השופטים של הפסטיבל, שיבחר למי להעניק את הפרס בכל קטגוריה, מורכב משלל יוצרים ושחקנים מוערכים מהתעשייה. בניהם נמצאת שירה האס הישראלית, שבעצמה זכתה פעמיים בפרס אופיר, והייתה מועמדת לפרס האמי ולפרס גלובוס הזהב.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
הנה קורים גם...
שאו ברכה | 17-02-2022 19:58
הנה קורים גם דברים טובים בכל הרעש והבלגן שיש בחיים