התראה לקראת מזג האוויר בסופ"ש: "סכנת חיים" - סרוגים

התראה לקראת מזג האוויר בסופ"ש: "סכנת חיים"

בעקבות התחזית של השירות המטאורולוגי, לפיה בסוף השבוע צפויים שטפונות והצפות, ברשות הטבע והגנים מפרסמים התראה למטיילים: "סכנת חיים"

author-image
התראה לקראת מזג האוויר בסופ"ש: "סכנת חיים"
  (צילום: יוסי זמיר/ פלאש90)

לקראת מזג האוויר שיחול בסוף השבוע הקרוב, ברשות הטבע והגנים מפרסמים התראה הקוראת למטיילים להימנע מכניסה לנחלים, ומבהירים כי מדובר ב"סכנת חיים".

עוד באותו נושא

עלייה בטמפ'; גשם, רוחות ושטפונות: תחזית מזג אוויר

בהודעה מטעם הרשות נאמר: "על פי התחזית המטאורולוגית קיים חשש לשיטפונות במדבר יהודה ודרום הארץ ( 18-20/2)". על פי ההודעה: "חל איסור מוחלט להיכנס לאפיקי נחלים בזרימה עד לירידה מוחלטת של מפלס המים". ברשות מדגישים כי מדובר ב"סכנת חיים".

עוד מזהירים ברשות כי "אסור להתקרב לשפת נחל בשעת שיטפון מחשש להתמוטטות הגדה, בשאלות על מסלולים ואתרי טיול מומלץ להתעדכן טרם היציאה לטיול עם מוקד המידע של רט"ג בטלפון 3639*. בנושא מזג אוויר יש להתעדכן באתר האינטרנט של השירות המטאורולוגי ובמשדרי החדשות".

תחזית מזג אוויר

מזג אוויר יהיה נוח ותחול עלייה קלה בטמפרטורות. לקראת סוף השבוע יירדו גשמים מלווים בסופות רעמים. קיים חשש לשטפונות.

מחברת 'מטאו טק' נמסר כי הטמפרטורות החזויות להיום הן: קריית שמונה 19, קצרין 16, צפת 14, טבריה 20, נצרת 16, חיפה 18, ת"א 18, ירושלים 15, אשקלון 17, עין גדי 22, באר שבע 20, ערד 17, מצפה רמון 16, אילת 23.

עוד באותו נושא

הנה זה בא: תיעוד מרהיב מהדרום

יום חמישי: מעונן חלקית עד מעונן בעננות גבוהה ובינונית, תחול עליה קלה בטמפרטורות, בעיקר בהרים. משעות אחה"צ יתכן טפטוף עד גשם קל ומקומי.

יום שישי: מעונן חלקית עם עליה קלה נוספת בטמפרטורות והן תהיינה גבוהות מעט מהממוצע לתקופה. בלילה ייתכנו גשמים מקומיים, בעיקר בדרום הארץ ומזרחה, וקיים שם חשש לשיטפונות.‏

עוד באותו נושא

נחל עיון: שיא הזרימות ב-7 השנים האחרונות. צפו

יום שבת: מעונן חלקית עד מעונן וקריר יותר. ירדו גשמים מקומיים, מלווים בסופות רעמים בודדות, ברוב האיזורים. קיים חשש לשיטפונות בנחלי הדרום והמזרח. הגשם יתמעט ויפסק במהלך הלילה.

יום ראשון: מעונן חלקית, בבוקר עדיין יתכן גשם מקומי. תחול עליה קלה בטמפרטורות.

יום שני: מעונן חלקית עד בהיר עם עליה בטמפרטורות והן תהיינה קרובות לממוצע העונתי.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
בן ומפחיד 2...
נחל צין | 17-02-2022 20:11
בן ומפחיד 2 דב ילים מנציחים את הפרטאץ הישראלי. רק אחרי שייהרגו השבת מטיילים לא זהירים כמוכם תקום עוד ועדת חקירה ויוגשו כתבי אישום נגד האחראים. אבל המתים משבת יהיו קבורים מתחת לאדמה שלכם . בושהההה
2
אגורה לא נכנסת...
מוקי | 18-02-2022 14:53
אגורה לא נכנסת לחשבוני, אתם סתם משגעים את הזקוקים לכסף הזה