אוסטרליה תכריז: חמאס הוא ארגון טרור - סרוגים

אוסטרליה תכריז: חמאס הוא ארגון טרור

ממשלת אוסטרליה צפויה להכריז כי הזרוע המדינית של חמאס הוא ארגון טרור, זאת לאחר שאוסטרליה כבר הכריזה בעבר על הזרוע הצבאית של חמאס כארגון טרור. בנט בירך על ההחלטה

author-image
אוסטרליה תכריז: חמאס הוא ארגון טרור
  צילום: חסן ג'ד פלאש 90. איסמעיל הנייה, ראש הלשכה המדינית של חמאס

לאחר שהכריזה בעבר על הזרוע הצבאית של חמאס כי הוא ארגון טרור, משלת אוסטרליה תכריז גם על הזרוע המדינית של חמאס כארגון טרור – כך הודיעה הלילה שרת החוץ קארן אנדרוז.

עוד באותו נושא

כהנא: "אקדם הגבלת כהונה לרבני ערים"


19

השרה אנדרוז אמרה כי: "אין מקום באוסטרליה לאידיאולוגיות השנאה שלהם. חיוני שהחוקים שלנו יהיו מכוונים לא רק לפעולות טרור ולטרוריסטים, אלא גם לארגונים שמתכננים, מממנים ומבצעים את הפעולות הללו".

ראש הממשלה, נפתלי בנט ברך על ההחלטה של אוסטרליה ומסר: אני מברך על החלטתה של אוסטרליה להגדיר את ארגון חמאס כולו כארגון טרור. אני מודה לידידי, ראש ממשלת אוסטרליה סקוט מוריסון, על כך שפעל בנושא לאחר השיח שקיימנו בעניין החשוב הזה. זהו צעד חשוב נוסף במאבק העולמי נגד הטרור".

שרת הפנים, איילת שקד מסרה: "מברכת את שרת הפנים האוסטרלית ואת ממשלת אוסטרליה על הכרזתם כי חמאס על כל שלוחותיו יוגדר כארגון טרור, בהמשך להכרזה זהה על חיזבאללה לאחרונה. אוסטרליה שוב בחרה בצד הנכון של ההיסטוריה"

שר החוץ יאיר לפיד התייחס להחלטה של ממשלת אוסטרליה ומסר: " אני מברך את אוסטרליה על ההחלטה החשובה להכריז על החמאס על כל זרועותיו כעל ארגון טרור. ההכרזה תהפוך חברות ו/או סיוע לחמאס לעבירה פלילית באוסטרליה. בכך אוסטרליה מצטרפת לארה״ב, בריטניה, האיחוד האירופאי ומדינות נוספות שהכירו בחמאס על כל זרועותיו כאל ארגון טרור. ברכתי הבוקר את שגריר אוסטרליה בישראל על ההחלטה.

משרד החוץ מוביל, ביחד עם שותפים נוספים, מאמץ בינלאומי לפגיעה בארגוני הטרור וההכרזה האוסטרלית היא צעד משמעותי במאמץ הזה. אני מודה לצוות השגרירות באוסטרליה ולאנשי האגף האסטרטגי ואגף אסיה והפסיפיק במשרד החוץ על ההישג היום שמצטרף להכרזה של אוסטרליה על ארגון החיזבאללה ושל בריטניה על ארגון החמאס בנובמבר 2021".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
הצלחה לבנט ולפיד...
עוד | 17-02-2022 8:54
הצלחה לבנט ולפיד
2
צ'אנס בפעם אחרונה.!!!...
.SKY8 | 17-02-2022 9:36
צ'אנס בפעם אחרונה.!!! אללאאך ואתה > וכמוך - לפח אשפה.!!!
3
הרבי
נועם | 24-03-2022 17:25
הרבי מלובביץ' ישו מוחמד הנביא מואפק טריף