קק"ל יקצו עשרות מיליונים למוסדות הציונות הדתית - סרוגים

קק"ל יקצו עשרות מיליונים למוסדות הציונות הדתית

קק"ל יקצו עשרות מיליוני שקלים למוסדות הציונות הדתית. ח״כ בצלאל סמוטריץ׳: ״העבודה המשותפת של המחנה הלאומי בקק"ל הביאה להישגים ולקידום משימות לאומיות חשובות״

author-image
קק"ל יקצו עשרות מיליונים למוסדות הציונות הדתית
  צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת

בישיבת הדירקטוריון של קק"ל אושר היום (ראשון) תקציב משמעותי למוסדות ומיזמי הציונות הדתית. עשרות מיליוני שקלים הוקצו לטובת ישיבות ההסדר ולגרעינים התורניים והמשימתיים בנוסף הועברו מיליונים לטובת המכינות הקדם צבאיות.

עוד באותו נושא

סער חושף: כך תרוץ 'תקווה חדשה' בבחירות הבאות


164

כמו כן, אושרו תקציבים למיזמים משותפים לסטודנטים בפריפריה, עידוד נשים לחקלאות, חוות חקלאיות, מיזמים לנוער בסיכון ועוד מיזמים חברתיים וחינוכיים ברחבי הארץ. כמו כן אושר תקציב מיוחד לקליטה ולעוגני קליטה המוקמים בישובים של מפוני גוש קטיף.

גורמים בקק"ל מסרו שהעברת התקציב התאפשרה לאור שיתוף פעולה בין הגורמים הציונים בקק"ל מימין ומשמאל ובזכות עבודה משותפת של שמוליק ליטוב, הוד בצר יו"ר ועדת חינוך, ויו"ר ועדת מפ"ק כפיר סויסא.

מהלך זה התאפשר אודות לעבודה משותפת של סמוטריץ' מיקי זוהר ופינדרוס

יו"ר הציונות הדתית חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' מסר בתגובה: "יש לנו אחריות על המשך קידום העשייה הברוכה של הציונות הדתית בכל מרחבי ארצנו. המחנה הלאומי המחבר בין הציונות הדתית והציבור המסורתי על כל גווניו יחד עם הציבור החרדי אוהבי העם והארץ הוא חיבור של ערכים ושל מטרות משותפות. העבודה המשותפת במוסדות הלאומיים ובקק"ל בשילוב ידיים נכון עם גורמים ציוניים בשמאל הישראלי נשאו פרי והביאו להשגים ולקידום משימות לאומיות חשובות"

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
כמה יקבלו הרפורמים
אבנר | 14-02-2022 6:00
כמה יקבלו הרפורמים גם הרפורמים הם דתיים יש רפורמים ציונים
2
כל הכבוד לבצלאל...
ניקול | 14-02-2022 6:06
כל הכבוד לבצלאל
3
בושה וחרפה !!!יש...
יורם | 14-02-2022 8:34
בושה וחרפה !!!יש עוד זרמים ביהדות !!!כמה הם קבלו ??? ק.ק.ל. גוף האמור לשמור על הקרקעות .הכסף אמור לשרת את כולנו את כל הישראלים הציונים גם אם הם לא לובשים כיפה ומגובים בבן גביר ומעוז. חייבים לפרק את המוסד הזה .