ביום שאחרי הצתת ביתו של טל יושובייב בשכונת שייח ג'ראח, מאשים שר התיירות יואל רוזבוזוב (יש עתיד) דווקא את איתמר בן גביר, בכך שהוא מסכן את היציבות במזר התיכון.
הבוקר פתח בן גביר את לשכתו הפרלמנטרית בסמוך לביתו של יושובייב, כדי להגביר את האבטחה מסביב לביתו. בתגובה לכך, פרסם היום שר התיירות רזבוזוב כתב אשמה דווקא נגד בן גביר.
עוד באותו נושא
בן גביר פתח לשכה בשייח ג'ראח: יש פסטיבל צביעותאריה יואלי

"הזוי שחבר כנסת אחד מרחיק מפה תיירים ופוגע בכולנו. מי שמבעיר את שכונת שייח ג'ראח, לא מגן על התושבים, אלא מסכן את יציבות המזרח התיכון".

בן גביר שיח גראח חיים גולדברג 1| צילום: בן גביר פותח לשכה בשכונת שייח ג'ראח (צילום: חיים גולדברג)
התיירות בישראל נעצרה כמעט לחלוטין בגלל הקורונה ואנשי התיירות נמצאים כבר שנתיים בבטלה חלקית או מלאה, אבל השר יודע את מי להאשים: "ומעבר לכל הנזק, אלימות ושנאה שזה גורם, זה פוגע בסיכוי של עובדי התיירות לחזור ולהתפרנס מהעבודה שלהם"

תגובות
לך לרוסיה גוי מסריח מי אתה שתחלית חולה אוחל חזיר