כך מבריחים ערבים בשר פיגולים לארץ - סרוגים

כך מבריחים ערבים בשר פיגולים לארץ

מאות קילוגרמים של בשר מוברח בדופן כפולה נתפסו היום על ידי שוטרי מג"ב במחסום חיזמא. הבשר הובל ללא קירור או תנאים סטריליים

author-image
כך מבריחים ערבים בשר פיגולים לארץ
  הבשר המוברח (חטיבת דובר המשטרה)

הברחות הבשר משטחי הרשות לישראל הינה תופעה מסוכנת, שתופסת תאוצה בתקופה האחרונה. המבריחים משתמשים בטכניקות מתוחכמות כדי להצליח בביצוע ההברחה. כך היה גם היום (א') במחסום חיזמא המוביל לירושלים.

לקראת השעה 15:00 בצהריים עוכב לבדיקה שגרתית במחסום חשוד הנוהג ברכב מסוג סיאט. מפקד המחסום, רס״ל ערן ניסים, נתקל בהמון רכבים מדי יום ואולם משהו ברכב הזו נראה לו חשוד במיוחד- וזאת כיוון שהרכב היה שקוע. ביחד עם חייל משטרה צבאית הם החליטו להיכנס לעובי הקורה ובדקו את רצפת הרכב.

״ממבט ראשוני בתכולת הרכב לא היה שום דבר חשוד בתוך הרכב״, מספר ערן, ״אולם כאשר הרמנו את המושב האחורי גילינו ברצפת הרכב תא נסתר״.  בתוך התא הנסתר התגלו מעל 200 קילוגרמים של בשר שהוברח מהשטחים בתנאים מחפירים, ללא קירור או תנאים סטרילים כלשהם.

IMG-20131229-WA0039

בשר מוברח מתחת למושב (חטיבת דובר המשטרה)

מפקד המחסום רס״ל ערן ניסים ציין כי: ״עיקר הדגש הניתן במחסומים הוא למניעת כניסת פח"ע לתוך שטח ישראל. אולם לעיתים קרובות אנו עדים לנסיונות הברחת תוצרת ובשר אשר עושים דרכם לשווקים ולחנויות השונות.״

בתחקור הראשוני של החשוד בשטח הוא אכן הודה כי קנה את הבשר בשטחים והתכוון למכור אותו בחנויות ומסעדות בירושלים. משם הדרך לצלחת הייתה מאוד קצרה.

החשוד, תושב מזרח ירושלים, בשנות העשרים לחייו, עוכב לחקירה של יחידת הפיצוח. הבשר נלקח להשמדה בשירות הוטרינרי וזאת עקב תנאי אחסונו והובלתו.  זאת ועוד בגלל השינוי שעשה במרכב הרכב (תא אחסון מאולתר), הוזמנו למקום בוחני תנועה שיורו ככל הנראה על הורדת הרכב מהכביש.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
אני רוצה חדשות משמחות
| 29-12-2013 21:17
מי יודע מתי התחילו הגזרות הקשות לכלל ישראל... לכאורה צודקת הרבנית: אין לרבנים ללכת לארה"ב, גם אני גם מיעץ לא ללכת חבל... למה יש לחרדים כ"כ הרבה צרות כל יום אנחנו רואים משהו אחר לחרדים בארץ? תשובה: משום חכמת הגאונים הגדולים של רבני העדה-הבד"ץ ירושלם שליט"א: הזמן הגיע לשפר מעשינו, מה שקרה לנו הוא כך... רגע אחד, קודם כל תתחילו "לשפר מעשיכם" רבני הבד"ץ, דבר ראשון חובה עליכם להתחיל לחזק את נשי הצנועות, המתלבשות במסירת נפש גדול עם לבוש ה-שאל על בגדיהם, כמנהג ירושלם של לבישת "שאל" מדורי דורות. תזכרו שרק בגלל הנשים האלו הלובשות ה"שאל" יתקרב הגאולה שלמה לכולנו, למה אתם לא מחזקים אותם? ידוע בעולם שאתם-הרבני הבד"ץ ושאר העדהניקס מבזים אותם ושונאים אותם בלב ונפש יום יום אתם רודפים אותם, ממש מעשה סדום!!! לא שכחנו שלפני שנתיים בשליחותכם הפגינו הבריונים והסיקריקים שלכם, בחוצות ירושלם נגדם, נגד לבוש ה"שאל" ומי דשתקו ליה רבנן, ש"מ דניחה ליה ח"ו. רבותי: הלא חיללתם שם שמים ברבים, ומי אז, מיד אחרי ההפגנות כשחיללתם שם שמים ברבים, בשליחותכם של הבריונים הסיקריקים, התחילו כל הצרות וגזירת הגיות וכו' נגד בני הישיבות והכוללים החרדים לדבר ד', "או לאותה בושה" ראו מה שגרמתם לעם ישראל בארצינו הקדושה. “אנו בטוחים בעז"ה ויודעים: שרק בזכות הצניעות הנכונה שע"י "נשי השאלים" הצדקניות, הגזירה עבידי דבטלי, ותורה מגנא ומלא, כי לא יטוש ד’ עמו ונחלתו לא יעזוב, והננו לעתיר לבורא כל עולמים שיחון אותנו במהרה בדבר ישועה ורחמים ונזכה להתגלות כבוד ד’ מתוך חסדים גמורים, ולהרמת קרן התורה-הצניעות-והיראה לביאת גואל צדק בקרוב ממ"ש במהרה בימינו, אכי”ר. ***************************************************** עי' מסכת אבות פרק רביעי משנה כב. הוא היה אומר: הילודים למות, והמתים להחיות, והחיים לדון, לידע להודיע ולהודע שהוא אל, הוא היוצר, הוא הבורא, הוא המבין, הוא הדין, הוא עד, הוא בעל דין, והוא עתיד לדון. ברוך הוא, שאין לפניו לא עולה, ולא שכחה, ולא משוא פנים, ולא מקח שחד, שהכל שלו. ודע, שהכל לפי החשבון. ואל יבטיחך יצרך שהשאול בית מנוס לך, שעל כרחך אתה נוצר, ועל כרחך אתה נולד, ועל כרחך אתה חי, ועל כרחך אתה מת, ועל כרחך אתה עתיד לתן דין וחשבון לפני מלך מלכי המלכים הקדוש ברוך הוא.
2
אולם ארגמן עם הכשר של בד"צ הרב ..... נכשל
מאד להזהר | 31-12-2013 12:20
אולם ארגמן-גבעת שאול ירושלים ראיון בלעדי: חשש גדול שמאות אכלו נבלות וטרפות, ברבנות ירושלים מרגיעים – האזינו לראיון במלואו מערכת כל האמת בראיון מיוחד ב"כל האמת" עם מנהל אגף הכשרות ברבנות ירושלים הרב יעקב רוחמקין סיפר הרב על כך שבשר שכל הנראה הגיע מהשטחים הגיע למקרר
3
בכשרויות החרדים לא קורים דברים כאלה
בנט | 31-12-2013 12:48