סתיו בגר יוצא לדרך חדשה: "הסדקים זה כל היופי"

סתיו בגר יוצא לדרך חדשה: "הסדקים זה כל היופי"

סתיו בגר אחראי לרבים מהלהיטים הגדולים של המדינה. אחרי שנים שהוא כותב לאחרים, הגיע הזמן שלו לעבור קדימה לצאת לדרך חדשה עם סינגל בכורה. אל תפספסו את הקליפ, שצולם בטייק אחד, במקרה, על ידי אחיו

סתיו בגר יוצא לדרך חדשה עם סינגל בכורה
  (צילום: יחצ)

מה משותף לשירים "שני משוגעים", "Toy", "חיים מאושרים", "שהכאב וימצא לו חברים" ו"סיבובים"? על כולם חתום המפיק המוזיקלי סתיו בגר. אחרי שנים בהן הוא יוצר לאחרים, עכשיו הוא יוצא לדרך חדשה עם סינגל בכורה מיוחד.

חיים מוזיקליים

סתיו מגיע ממשפחה מוזיקלית, הוא אחיין של זמר הרוק מני בגר, ואבא שלו הוא אחד הסקסופוניסטים הידועים בישראל, ומרצה באקדמיה למוזיקה בירושלים. עם המורשת הזו, בגר התחיל את דרכו בתעשייה בתור די-ג'יי, והצליח מאוד מסביב לעולם.

כיום הוא ידוע בתור אחד המפיקים המוזיקליים המצליחים בישראל. הוא כתב, הלחין, הפיק ועיבד לא מעט מהלהיטים הגדולים שידעה ישראל, ועבד עם אומנים מהשורה הראשונה, בניהם: עידן רייכל, עומר אדם, נטע ברזילי ונתן גושן.

הביא לנו את האירוויזיון (צילום: EUPA-IMAGES / Shutterstock)

אחרי שנים בהם הוא עבד עבור אחרים, סתיו החליט שהגיע הזמן שלו לזרוח ולעבור לקדמת הבמה. את סינגל הבכורה שלו, "הסדקים זה כל היופי", סתיו כתב והלחין כבר לפני 3 שנים, ומאז הוא הזמין לא מעט זמרים גדולים לשיר אותו. בכל פעם זה לא התחבר, והשיר נשאר במגירה.

זה הזמן שלך לזרוח

לא מעט פעמים בגר שמע שהוא צריך לשיר, שהעולם ראוי לקול שלו. אך הוא התבייש ופחד וויתר. אבל בסוף השינוי הגיע: "בחצי שנה האחרונה הרגשתי שאני פשוט רוצה שהשיר יצא לאוויר העולם" הוא מספר, "שהוא מנחם אותי, ושאם הוא מנחם אותי אז אולי יגע בעוד מישהו. וככה זה לאט לאט קרה".

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Stav Beger (@stavbeger)

גם לקליפ המלווה את השיר יש סיפור מיוחד. סתיו נסע עם אחיו שחף לסוף שבוע אצל המשפחה בצפון, ושחף הביא איתו מצלמה באופן ספונטני. האחים מצאו את עצמם מצלמים את הקליפ של השיר ברגע אחד ובטייק אחד: "שעון חורף והיום נגמר מהר מאוד. ברגע האחרון, לפני שירדה השמש, אמרתי יאללה בואו נצא לצלם" סתיו מסביר.

"קראתי לים, אחי הקטן, שיביא רמקול בלוטוס ויבוא גם. הספקנו לצלם טייק אחד ויחיד. זהו. לא היה יותר. השמש שקעה. תוך כדי שחף צועק לי "אחי זה מרגש!!!!" ככה הקליפ הזה נוצר. בלי תוכניות ועם אילתור מוחלט של הרגע".

צפו והאזינו ל"הסדקים זה כל היופי"

מילות השיר

הייתי מאושר לרגעים קצת כמו כולם
בלילות הדיכאון ואז בגג של העולם
שוב אותם שירים שינחמו אותי עוד קצת עוד פעם
אהבות געגועים לאנשים ומה שבא איתם
כבר נפלנו מול מיליון לילות כאלה
וכבר מזמן שהתמכרנו לכאב בשביל לחיות
מחיאות כפיים סוערות האגו מלך
ומה אכפת לו שישבר לנו הלב לאיזה אלף חתיכות
וזה טוב
כן זה טוב
כן זה טוב
בסוף הסדקים זה כל היופי

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו