דגן: "ההרס בחומש - אכזריות ורוע של הממשלה" - סרוגים

דגן: "ההרס בחומש – אכזריות ורוע של הממשלה"

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן מגיב בחריפות להריסת בתי המשפחות הבוקר בחומש: "אכזריות ורוע, לממשלה אין אומץ מול הטרור בנגב ולוד, אבל יש לה ועוד איך מול יהודים בחומש"

author-image
דגן: "ההרס בחומש - אכזריות ורוע של הממשלה"
  (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן תוקף הבוקר בחריפות את הממשלה על הריסת פנימיית ישיבת חומש.

"ההרס הקשה הבוקר בישיבת חומש, הוא אכזריות ורוע של ממשלת ישראל כלפי משפחתו של יהודה דימנטמן הי"ד, כלפי חבריו בישיבת חומש, חלקם גם נפצעו בפיגוע בו הוא נרצח, כלפי עם ישראל כולו.

עוד באותו נושא

כוחות צבא הורסים מבנים בישיבת חומש


12

זו ממשלה חלשה שאין לה אומץ להתמודד מול הטרור הערבי בנגב ובלוד אבל יש לה הרבה אומץ ואובססיביות להרע ליהודים בחומש ובמקומות אחרים ביהודה ושומרון.

ממשלה שמתנהלת בצורה כזו צריכה להתחלף, עם ישראל יחליף את הממשלה הזו ועם ישראל יבנה את חומש את הישיבה ואת הישוב בחומש מחדש".

כזכור שבוע בלבד לאחר רצח יהודה דימנטמן הי"ד, תלמיד ישיבת חומש שנרצח עי מחבלים בפיגוע ירי כשהיה בדרכו חזרה מהישיבה – הרסו כוחות הבטחון מבנים של משפחות המתגוררות בחומש, וכן ניתקו את אספקת החשמל לישיבה. ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן אמר אז: "הממשלה הזו נותנת פרס לטרור, במקום להרתיע את המחבלים היא נותנת להם את מה שביקשו – הרס התיישבות יהודית".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
דגן חבר של בנט, עוזר לו להסיט דעת קהל מפגסוס
אורן | 09-02-2022 8:08
ההרס בחומש נועד להסיט את דעת קהל מנושא המשטרה/פרקליטות. בזמן שעוסקים בחומש, ארגון הפשע המאורגן בראשות אלשייך, מנדלבליט, ניצן (וכנראה גם בנט וסער) משמידים ראיות
. ...
יושבין | 09-02-2022 10:11
. רצוי שבטלני התורה יממנו את האוכל והכשרות הרצויה להם בעבודה לא מפשיטת יד ורגל לנדבות הציונים. בנתיים שיכירו טובה ליד המאכילה אתם.
מה שהורסים את הדת
עמדין | 09-02-2022 8:27
מה שהורסים את הדת. הכשרות. השבת. הרבנות .הגיור.עידוד והעצמה של תנועות הזימה והזנות ,רדיפת עמלי תורה ,הכל עובר,עד שזה נוגע לפופיק שלהם
2
צ
יהודי | 09-02-2022 8:33
מה לעשות חלקים מאנשי ישע צריכים לאכול את הדייסה שבשלו.....גידפתם את נתניהו ולא ידעתם אזה אוצר היה לכם.......
את חומש ודומותיה...
אשר | 09-02-2022 10:08
את חומש ודומותיה ההתישבויות הצעירות אסור לפנות. נהפוך הוא צריך להשאיר שם את נערי הגבעות ולהעביר מערבית להם גדר. כשירצו לבוא לישראל לבקר את המשפחה שיוציאו דרכון פלסטינאי ברמאללה ויעברו במעברי הגבול.
3
דגן גידל דגל...
Xxxxx | 09-02-2022 15:22
דגן גידל דגל בגן זה מה שיצא. הפגין נגד ביבי קיבל בנט/שקד זוג שקרנים משמים. אחד השקרים של שקד מצהירה בתקשורת שהיא חצי עירקתי, מי שיכנס לווקפדיה יגלה שאבא שלה פרסי ואימא שלה ''מחרת אל תנג''
4
בנט .. מה...
יהודי | 10-02-2022 17:06
בנט .. מה אתה עושה
5
רצית שינוי לא?...
ליכוד | 10-02-2022 22:02
רצית שינוי לא?