אתי כרייף נמצאת בליבה של סערה שמתחוללת ברשתות החברתיות, בעקבות הראיון שלה לתוכנית "עובדה". אחרי שהשם שלה הפך למוכר בכל בית בישראל, אמש היא הגיעה להשקה הראשונה שלה וקיבלה על כך צ'ק שמן.

פרמיירות בתשלום

זה לא סוד שידוענים מקבלים שכר עבור ההגעה שלהם להשקות. עיתים מדובר במוצרים, כשהחברה היא מותג נחשק, ולעיתים מדובר בכסף של ממש.

אתי כרייף ובן הזוג בהשקה (צילום: אור גפן)

האינטרס של החברות המפרסמות הוא הפרסום החיובי שיוצא מקישור המפורסמים למותג, וקבלת הסיקור בכתבות טלוויזיוניות שנערכות לכבוד הסלבס שמגיעים למקום, והפרסום של הידוענים בסטורי ובפוסטים בחשבונותיהם ברשתות החברתיות.

תעלול יחצ"ני חכם

אתמול נערכה פרמיירה לסרט חדש, עליה לקח חסות מותג ההלבשה וההנעלה GUESS. היחצנים של המותג עשו בשכל, והזמינו להשקה את השופטת בדימוס אתי כרייף. על מנת לתבל את העניינים ולהגביר את החשיפה, הם הזמינו לאותו מקום גם את חני נווה, גרושתו של אפי נווה.

חני נווה, גרושתו של אפי נווה בהשקה (צילום: אור גפן)

נראה שהרעיון הצליח יפה, משום שתמונות מההשקה עלו בכל האתרים, הודות למפגש הפסגה.

היום (שלישי) התפרסם, כי על מנת לשכנע את כרייף להגיע להשקה, הובטח לה שכר. על פי הפרסומים השופטת קיבלה צ'ק על סך 10,000 שקלים תמורת הגעתה לפרמיירה.

כאמור, לא מדובר בתקדים של קבלת שכר עבור הגעה להשקה, אך לרוב הצעות כאלו מגיעות רק לכוכבים גדולים.