צפו: אליעד נחום וצביקה הדר חוזרים לסדרה "שמש" - סרוגים

צפו: אליעד נחום וצביקה הדר חוזרים לסדרה "שמש"

גדלתם על הסדרה שמש? זה בשבילכם! צביקה הדר הזמין את אליעד נחום לאולפן תוכנית הבוקר של רשת 13, ויחד הם שיחזרו את אחת הסצנות הכי מרגשות מהסדרה האהובה

author-image
צפו: אליעד נחום וצביקה הדר חוזרים לסדרה "שמש"
  (צילום: צילום מסך באדיבות רשת 13)

המגיש הטרי של "העולם הבוקר" ברשת 13, צביקה הדר, הזמין לאולפן את מי שעבד איתו כבר לפני 20 שנה, אליעד נחום. יחד הם שחזרו את אחת הסצנות האייקוניות של הסדרה "שמש".

החברים מתאחדים

רק לפני שבוע וחצי צביקה נכנס לתפקיד מגיש תוכנית הבוקר של רשת, כשאברי גלעד פינה את הכיסא, לאחר 17 שנים. לרגל התחלת התפקיד החדש, הדר חזר לאחד התפקידים הכי ישנים שלו, בימים בהם עוד היה לו לא מעט שיער על הראש.

נבחרת המגישים החדשה של העולם הבוקר (צילום: מיכה לובטון)

מדובר בקומדיה "שמש" של ערוץ 2, בה הדר גילם את הדמות הראשית – נחום שמש. החבר הכי טוב של נחום, הוא הילד בר. מערכת היחסים בין השניים היא מיוחדת ומורכבת, ונעה בין הורות לחברות חמה.

מי שגילם את בר, הוא הזמר אליעד נחום. אמנם היום הוא מתמקד בקריירה המוזיקלית שלו, אך הוא גם שחקן בחסד. חוץ מבסדרה המיתולוגית, הזמר שיחק גם בסדרה "הפיג'מות" וב-"ניורק" של יס.

הסצנה המרגשת

אליעד הילד גדל להיות הזמר המוכר והאהוב כל כך, וגם על צביקה עברו השנים לא רע, כך שבתוכנית הבוקר של רשת, החליטו ליזום איחוד של השניים. אליעד וצביקה שיחזרו את אחת הסצנות הכי מרגשות בסדרה, בה רגע אחרי שהילד בר מגלה מי הוא אבא שלו, צביקה מבהיר לו שהקשר ביניהם לא ינתק.

צפו

השניים אף שיחזרו את החיבוק המרגש בסוף הסצנה, מה שגרר תגובות משאר החברים באולפן.

ואנחנו אומרים – אם כבר אתם משחזרים תחנות מחייו של צביקה הדר, אנחנו מחכים לשחזור קאסט השופטים של העונות הראשונות של כוכב נולד. הביאו לנו את יזהר אשדות, ריקי גל ורוני בראון!

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
צביקה הדר תרד...
סולי | 09-02-2022 15:50
צביקה הדר תרד מערוץ 13 יותר מ 95 אחוז לא רוצים אותך אתה לא מתאים מדבר שטויות והדיבור שלך ברמה לא גבהה
2
מרגע שהתמהוני עם...
אורהב | 09-02-2022 20:28
מרגע שהתמהוני עם הזקן... צביקה הדר...מנחה בבוקר בערוץ 13...אינני צופה בתכנית. הייתי צו9ה כשאברי ,גלעד הנחה היום ...צופה רק בערוצים אחרים.. תעיפו לנו אותו מהעיניים !!!!!