איזה שירות ישראלי ישווק את דיסני+? - סרוגים

איזה שירות ישראלי ישווק את דיסני+?

חברת yes חתמה על הסכם לשווק בארץ את שירות הסטרימינג דיסני+. מחיר החבילה יעמוד על כ-30-40 שקל לחודש, או במסגרת החבילה במחיר החודשי

איזה שירות ישראלי ישווק את דיסני+?
  (צילום: שאטרסטוק)

חברת yes חתמה על הסכם עם חברת דיסני, לפיו היא תספק את שירות הסטרימינג דיסני+ במסגרת פלטפורמת הסטרימינג "yes פלוס". כך מדווחים במגזין גלובס.

על פי הדיווח, החברה הישראלית תשלם לדיסני 150 מיליון שקל לשלוש שנים. במסגרת ההסכם, yes מתחייבת לכמות מינימום של לקוחות. בשנה הראשונה 100 אלף לקוחות, בשנה השנייה 150 אלף ובשנה השלישית 200 אלף.

עוד באותו נושא

מכורים לדיסני? יש לנו חדשות טובות בשבילכם

מחיר החבילה יעמוד על כ-30-40 שקל לחודש. החברה ככל הנראה צפויה להשיק את השירות במסגרת חבילת המחיר החודשי, במחיר של 200 שקלים בחודש.

חברת yes חתמה על הסכם שותף מועדף עם דיסני, שב מסגרתו תשלם לתאגיד התקשורת 150 מיליון שקל לשלוש שנים. לגלובס נודע שהשירות "דיסני פלוס" ישווק במסגרת פלטפורמת הסטרימינג "yes פלוס", לאחר השקתו הראשונית בארץ בקיץ. מדובר בהישג ל-yes, שהמהלך ייתן דחיפה משמעותית למוצר שלה, ובמקביל יאיץ את מעבר לקוחותיה מהלוויין לשירות האינטרנטי.

בו זמנית, היריבה הוט מנסה להביא את השירות גם אליה, למרות שבד"כ דיסני עובדת רק עם ספק אחד.

שירות הסטרימינג של דיסני מחזיק לא רק בסרטים הנוסטלגיים שכולנו אוהבים, אלא גם גם בשירות הסטרימינג האמריקני הולו, שמפיקה תכנים ייחודיים לשירות וסרטים וסדרות ייחודיות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
בטלוויזיה
נועם | 06-03-2022 16:09
בטלוויזיה יש ערוצים שהם לא ישראלים