לירון ויצמן: "ההישג הכי גדול והכי משמעותי שלי" - סרוגים

לירון ויצמן: "ההישג הכי גדול והכי משמעותי שלי"

יום המשפחה נחגג בישראל מידי שנה בתאריך ל' שבט, ולכבודו אשת הטלוויזיה לירון ויצמן שיתפה באינסטגרם תמונה משפחתית מתוקה וכתבה: "הגאווה הכי גדולה שלי - הקן שהקמתי"

author-image
לירון ויצמן: "ההישג הכי גדול והכי משמעותי שלי"
  (צילום: פלאש 90)

היום (שלישי) אנחנו מציינים בישראל את יום המשפחה. לכבודו לא מעט סלבס משתפים תמונות משפחתיות באינסטגרם, בניהם נמצאת אשת התקשורת לירון ויצמן, שהעלתה תמונה מתוקה ומשפחתית מלווה בטקסט מרגש.

לחגוג את המשפחתיות

"יום המשפחה היום! לא יום האם ולא יום האב! יום המשפחה" כתבה ויצמן. "הגאווה הכי גדולה שלי בחיים האלה, זה הקן הקטן שהקמתי לעצמי. זה ללא ספק ההישג הכי גדול שלי והכי משמעותי שלי והדבר שמגדיר אותי קודם כל ולפני הכל".

לפוסט צורפה תמונה שלה עם בעלה, עורך הדין אורי סמית, יחד עם שתי בנותיה – אמי וקרני: "אגב התמונה הזאת, אם תהיתם, צולמה לפני כשבוע, כשהמחנכת של קרני ביקשה תמונה ליום המשפחה. נברתי וחפרתי וגיליתי שאין לנו תמונות בהרכב מלא מהשנה האחרונה!!!! (כן זה מזעזע וכן זו האמת)".

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Liron Weizman (@lironweizman)

"אז מה שאתם רואים פה זו תמונה שצולמה ב7 בבוקר, אולי לפני. שני הורים שהתעוררו לפני רבע שעה, קרני בת 7 שמתה לצאת לבית ספר אחרי שבוע בידוד ואמי בת 3 שחולה בשפעת. אלה החיים. ככה זה נראה באמת. אומרים שהאינסטגרם אוהב אותנטיות".

יום המשפחה

בעולם מציינים את היום החשוב רק בחודש מאי, אבל בישראל אנחנו דווקא מציינים אותו בתאריך ל' שבט, שהוא יום פטירתה של הנרייטה סאלד. סאלד הקימה את הסתדרות הנשים הציוניות הדסה, וכונתה "אם הילדים".

נאחל לכל קוראינו יום משפחה שמח, זה הזמן להעריך את מה שיש לנו!

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו