
אברי גלעד| צילום: אברי גלעד נפרד מתכנית הבוקר. ארכיון (צילום: רשת 13)
כחלק מחגיגות הפרידה שנערכו לאברי גלעד שהנחה את תכנית הבוקר של רשת 13 במשך 15 שנים, נחשף בשידור חי שלט חוצות באיילון שהוכן לכבודו עליו נכתב: "תודה אברי".
עוד באותו נושא
אברי גלעד נפרד: "לא הצלחתי לישון כל הלילה"חדשות סרוגים

בנוסף, ברשת 13 הכינו לאברי גלעד סרטון של צופיו האדוקים שהביעו צער על עזיבתו ואיחלו לו הצלחה בהמשך. גלעד לא נשאר אדיש לנוכח המחווה המקורית ולא הצליח להסתיר את התרגשותו.
תגובות
אולי לא תאמין אבל אתה אישיות שחשובה מאוד להרבה מאוד אנשים שעוקבים ונהנים מדרכך מהאמת שלך מההערכה והכבוד שאתה נותן לכל מי ששומע אותך אישית עליי השפעת ופשוט התאהבתי בך .שתעשה ותצליח איש יקר ואהוב