מנזקי הסופה: מקרי היפותרמיה ושריפה בדירה - סרוגים

מנזקי הסופה: מקרי היפותרמיה ושריפה בדירה

הסופה אלפיס הביאה איתה גם מקרי היפותרמיה ושריפות: בן 84 חולץ מדירתו עם היפותרמיה; אם ובנה נכוו כתוצאה משריפה בדירה; אישה בת 95 פונתה עם סימני היפותרמיה

author-image
מנזקי הסופה: מקרי היפותרמיה ושריפה בדירה
  (צילום: דוברות איחוד הצלה)

מנזקי אלפיס: צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו היום (חמישי) סיוע ראשוני לגבר בן 84 שנמצא בדירתו עם היפותרמיה ברחוב ארץ חפץ בירושלים. מושי ולס, חובש איחוד הצלה, מסר: "צוותי הכיבוי פרצו את הדירה ונכנסנו להעניק לו סיוע ראשוני. לאחר מכן הוא פונה לבית החולים במצב קל עד בינוני עם תסמיני היפותרמיה – תַּת-חֹם".

אם ובנה נכוו כתוצאה משריפה בדירה

בנוסף, צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לגברת כבת 70 ולגבר כבן 35 שנכווו כתוצאה משריפה בדירתם ברחוב עובדיה הדאיה בירושלים.

רמי דוויב, חובש איחוד הצלה, מסר: "מדובר בגבר ואשה שחולצו ע"י צוותי הכיבוי מדירתם בה פרצה שריפה במצב בינוני עד קשה. הענקנו להם סיוע ראשוני ולאחר מכן הם פונו למרכז הרפואי הדסה עין כרם כשהם סובלים מכוויות ובעיות נשימה עקב שאיפת עשן".

עוד באותו נושא

ברק פגע בבית בצפת; שלג כבד בחרמון | צפו

מוקדם יותר היום, לקראת השעה 17:00, התקבל דיווח במוקד 101 על אישה עם סימני היפותרמיה בבית בקרית מלאכי. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי והיא פונתה לבי"ח אסותא אשדוד – אישה בת 95 במצב בינוני בהכרה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו