אביעד משה קיבל 23 שנים בכלא על ניסיון לרצח - סרוגים

אביעד משה קיבל 23 שנים בכלא על ניסיון לרצח

אביעד משה, שניסה לרצוח באכזריות את אשתו שירה איסקוב, קיבל 23 שנים בכלא, ועוד 24 חודשי מאסר על תנאי. זאת לאחר שהפרקליטות דרשה עונש של מעל ל-24 שנה

אביעד משה קיבל 23 שנים בכלא על ניסיון לרצח
  סעיף 27א

23 שנות מאסר נגזרו על אביעד משה, בעלה לשעבר של שירה איסקוב שניסה לרצוח אותה והתעלל בבנם הקטין. עוד נגזרו עליו 24 חודשי מאסר על תנאי ופיצוי בגובה של 258 אלף שקלים.

דרישה לעונש גבוה שירתיע

כזכור, פרקליטות מחוז דרום ביקשה מבית המשפט לגזור עונש של בין 24 ל-27 שנות מאסר על אביעד משה, לאחר שהורשע בניסיון הרצח וכן בהתעללות בבנם שהיה עד לאירוע הקשה. בדיון הטיעונים לעונש הפרקליטות הסבירה כי מדובר בצבירה של העונשים החמורים ביותר שניתן לתת לשתי העבירות שבהם הורשע.

עוד באותו נושא

הפרקליטות דורשת מעל 24 שנות מאסר לאביעד משה

בפרקליטות קיוו שהעונש החמור יעורר הרתעה ויסייע למנוע מקרים דומים בעתיד. בבקשת העונש נכתב כי "צריך להציב רף חדש של ענישה, דווקא כי הפגיעה היא מבפנים, הכי קרוב לך. הפגיעה היא לא רק פיזית. צריך להתחיל את החיים מאפס".

ניסה לרצוח באכזריות

כזכור, על רקע ויכוח שהתפתח בין בני הזוג בערב ראש השנה בשנת 2020 ורצונה של בת הזוג להתגרש ולהעביר את החג יחד עם בנם בן השנה ו-10 חודשים בבית הוריה, תקף משה את אשתו באכזריות מספר רב של פעמים באמצעות מערוך עץ שבו השתמשה לצורך הכנת חלות לחג, חנק אותה בצווארה ודקר באמצעות סכין מטבח משוננת עם להב באורך של כ-10 ס"מ כ-20 דקירות בכל חלקי גופה.

משה ניסה לרצוח את אשתו תוך שהוא מקלל ומשפיל אותה, חוסם בגופו את הדלת כדי שהיא לא תוכל לצאת ותוך התעלמות מוחלטת מזעקותיה ותחנוניה כי יפסיק, מבכיו קורע הלב של בנו שהיה ליד אמו, וכן מצעקותיהם של הוריה של בת זוגו ושל השכנים שלא יפגע בה.

מכתב האישום עולה, כי משה תקף את בת זוגו בקור רוח ובשיטתיות, תוך שהוא מחליף כלי תקיפה, עוצר בין תקיפה לתקיפה ואף מנהל שיח עם השכנים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
אין גזר דין...
יוספה | 27-01-2022 15:54
אין גזר דין מוות ? עדיין מפגרים אחרי אמריקה ? צריך לדאוג לחיסולו לפני שחרורו. אחרת יחפש את שירה והפעם לא עלינו, אולי יצליח חיסלה.
2
על נסיון רצח...
זלמן | 27-01-2022 21:35
על נסיון רצח של אשה (דבר חמור מאוד) שלא הצליח, מקבלים 23 שנה בכלא. על הריגה בכוונה של נער גבעות (דבר חמור יותר שכן מדובר בהריגה שהצליחה), לא מקבלים שום עונש. כשזה משרת את האגנדה מענישים וכשזה לא משרת את האגנדה מטייחים.
3
יימח שמו וזכרו...
רובין הוד | 28-01-2022 6:43
יימח שמו וזכרו שיימק בכלא