לאחר שתקף את בן גביר: איימן עודה זומן לחקירה - סרוגים

לאחר שתקף את בן גביר: איימן עודה זומן לחקירה

3 חודשים אחרי שתקף את איתמר בן גביר, המשטרה זימנה את איימן עודה לחקירה על האירוע. בן גביר אמר בתגובה: "מעט מידי ומאוחר מידי - עבריינים צריכים לעצור מיד"

author-image
לאחר שתקף את בן גביר: איימן עודה זומן לחקירה
  (צילום מסך)

המשטרה זימנה היום (חמישי) את יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה לחקירה, זאת לאחר שתקף את ח"כ איתמר בן גביר בבית החולים קפלן ברחובות באוקטובר האחרון. במשטרה ציינו כי הדחייה הארוכה בזימון לחקירה נבעה מכך שרק כעת התקבל אישור מהיועץ המשפטי לממשלה לפתוח בחקירה.

בעקבות הזימון, בן גביר אמר בתגובה: "מעט מידי ומאוחר מידי. המשטרה והפרקליטות מתנהלים מול עודה בכפפות של משי. לא ייתכן שרק אחרי חודשיים יזמנו אותו לחקירה ולא ברור למה חיכו שם, לעוד תקיפה מצידו?".

"עבריינים צריכים לעצור מייד והתחושה שמישהו במשטרה ואצל היועץ המשפטי לממשלה מבקש למסמס את החקירה" הוסיף. "טוב שהודעתי למשטרה שאם עודה לא יוזמן לחקירה בגין התקיפה נגדי, אגיש בג"ץ. אמשיך לעקוב אחרי החקירה נגד התוקפן עודה, כדי שהצדק ייעשה והדין ימוצה עימו".

עוד באותו נושא

איימן עודה על תקיפת בן גביר: "גאה במה שעשיתי"


30

כזכור, האירוע המדובר התרחש ב-19 באוקטובר, כאשר בן גביר הגיע לבית החולים ברחובות כדי לבדוק את תנאי אישפוזו של מוקדד אל-קוואסמי, אסיר חמאס ששבת רעב במקום. בעת הגעתו עודה עמד פתח המחלקה וניסה למנוע מבן גביר את הגישה, ודחף אותו. בן גביר לא נותר חייב והחזיר דחיפה, ונוצרה מהומה בפתח המחלקה.

"עודה עשה מעשה פלילי וחמור. לח"כ אין חסינות לתקוף ח"כ אחר" הבהיר בן גביר לאחר האירוע. "כולנו ראינו את התמונות המדהימות של איימן עודה מנסה לתקוף אותי. אמנם לא נשארתי חייב, אבל זה מצביע בדיוק על ההתנהלות ועל הלך הרוח בקרב חברי הכנסת מהמשותפת ומרע"מ, הם מרגישים שהם בעלי הבית".

מנגד, עודה אמר כי "הטרוריסט המורשע בן גביר רצה לפגוע במקדאד אל קואסמי, ששובת רעב כבר 91 יום כמחאה על מעצרו ללא משפט. חסמתי אותו. הכהניזם לא יעבור".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 1 דיונים מיין לפי
1
ככה נראית הממשלה...
זה דבר מגעיל האלימות שלהם | 27-01-2022 14:53
ככה נראית הממשלה שהם מקבלית חסות
ממשלה של...
תולי | 27-01-2022 18:55
ממשלה של בוגרי בני עקיבא.תתביישו.